معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با تأكيد بر هدفمند و برنامه‌ محور بودن پروژه‌های استان، خواستار تسريع در توزيع اعتبارات استاني در سال جاری شد.
کد خبر: ۶۱۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 28 May 2018

در نشستی با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداری، مديركل دفتر امور شهري و شوراهای استانداری، فرمانداران و بخشداران شهرستان‌هاي بافق، تفت و بهاباد در رابطه با روند اجراي پروژه‌هاي عمراني و نحوه هزينه‌كرد اعتبارات بحث و تبادل نظر شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداری در اين جلسه با اشاره به اينكه در سال ۹۷ به‌گونه‌اي برنامه‌ريزي شود كه به صورت مداوم پيشرفت فيزيكي و هزينه كرد اعتبارات در طرح ها و پروژه های استان گزارش شود، گفت: در برنامه توسعه‌ محور كيفيت پروژه‌ها و اجراي آنها در كمترين زمان ممكن بر كميّت آنها ارجحيت دارد.
"محسن صادقیان" افزود: تخصيص اعتبار به پروژه‌هاي عمراني استان بايد به‌گونه‌اي باشد كه پروژه‌هاي نيمه‌تمام بويژه پروژه‌هاي بالاي ۶۰ درصد پيشرفت فيزيكي تا پايان سال جاری تكميل و به بهره‌برداري برسد.
صادقیان همچنين با تأكيد بر تعريف هدفمند و برنامه‌ محور شدن پروژه‌های استان، خواستار تسريع در توزيع اعتبارات استاني در سال ۹۷ شد.
"محمود شاکری شمسی" مديركل دفتر امور شهري و شوراهای استانداری نيز در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از توجه و نگاه ويژه معاون عمراني استاندار نسبت به تفويض اختيارات پروژه‌هاي عمراني به مديران ارشد شهرستان‌ها، اجراي پروژه‌ها براساس اولويت آمايش سرزمين در هر منطقه را دستاورد اين كار دانست و خواستار تسلط كامل فرمانداران بر اولويت بندي پروژه‌ها و انجام آنها براساس تصميمات كارشناسانه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار