بسته خبری ویژه تابناک اردبیل
رصد‌خانه «تابناک» ‌بسته خبرهای ویژه ای برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. در بسته خبری ویژه تابناک اردبیل، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 14 July 2015

انتقاد کوهی از خواب خرگوشی احزاب اصولگرای استان

دبیر جبهه ایستادگی اردبیل از آنچه «خواب خرگوشی اردوگاه اصولگرایان» نامید انتقاد کرد. حبیب کوهی در گفتگو با خبرگزاری فارس بصورت تلویحی احزاب اصولگرا در استان اردبیل را بیس تحرک دانست و با تاکید بر لزوم رسیدن به یک وحدت نظر در آستانه انتخابات مجلس گفت: اصلاح‌طلبان استان اردبیل از فضا و خلا تحرک گروه‌های اصولگرا استفاده می‌کنند هر چند که ما در جبهه ایستادگی مسائل را رصد می‌کنیم و در کنار برخی از احزاب باسابقه اصولگرا سعی‌مان بر رسیدن به یک نقطه اجماع کامل است.


تنش لفظی شهردار و فرماندار مشگین شهر

سایت مشگین رسا از تنش لفظی شهردار مشگین شهر با فرماندار این شهرستان در جلسه شورای اداری خبر داد. ظاهرا این جدال لفظی بر سر اخذ اعتبار بیشتر بوده است.

در این جلسه امامی فرماندار مشگین شهر گفته است که اعتبارات واگذار شده دولتی به شهرداری مشگین شهر در مقایسه با میانگین سه سال گذشته بیش از 50 برابر افزایش یافته است اما ظاهرا شهردار با یادآوری افزایش هزینه های شهرداری از بابت قیر و ... و با مقایسه کمک های انجام شده به شهرداری مشگین شهر در مقایسه با شهرداری های دیگر این موضوع را نفی کرده است.


برکناری شهردار اصلاندوز و سئوال از شهردار پارس آباد

معلوم نیست در شمالی ترین شهرستان استان چه خبر است. ظاهرا هنوز شهرداری بیله سوار سر وسامان نیافته ، شهرداری های پارس آباد و اصلاندوز نیز دچار مشکلات و اختلافاتی شده اند. در عرض دو روز ، شهردار اصلاندوز برکنار شده وشهردار پارس آباد هم با چالش جدی مواجه شده است.

در اصلاندوز، خدابخش علیزاده شهردار این شهر استیضاح و با رای موافق 4 عضو شورای شهر از کار برکنار شد تا علیرضا فرهادی فعلا بعنوان سرپرست شهرداری اصلاندوز را اداره کند.

در پارس آباد هم سه عضو شورای اسلامی شهر پارس آباد با طرح ۱۰ سئوال از شهردار و تقدیم آن به رییس شورا، خواستار پاسخ روشن و شفاف به سئوال‌ها شدند.

در این سئوالات از مواردی مانند عملکرد ضعیف، کم کاری در عمران و فضای شهر، عدم برنامه‌ریزی و تخلف در گزارشات مالی، نابسامانی در ممیزی املاک، ساخت و سازهای غیرمجاز، و همچنین نحوه جمع آوری و دفن زباله انتقاد شده است.


تجمع اعتراضی تاکسیرانان مقابل شورای اردبیل

سایت آذر سلام از تجمع جمعی از رانندگان تاکسی اردبیل در اعتراض به نرخ کرایه جدید در مقابل ساختمان شورای شهر اردبیل خبر داد.

آنها خواستار ابلاغ نرخ رسمی و تغییر کرایه برخی مسیرها شده اند. در این تحصن مسئولین شورای شهر سعی در با برخورد مسکنی با تجمع کنندگان کردند. رانندگان نسبت به تبعیض در قیمت نرخ کرایه مسیرهای مشابه مانند دروازه مشگین - چهارراه و دروازه مشگین - تازه میدان معترض هستند.


تغییر سرپرست دانشگاه آزاد بیله‌سوار

در مراسمی ایوب سرافراز به عنوان سرپرست جدید دانشگاه ازاد اسلامی واحد بیله سوار معرفی و از زحمات شاپور نورآذر سرپرست سابق قدردانی شد.

لازم به ذکر است که شاپور نورآذر، از آبان ماه سال 91 با حكم 'فرهاد دانشجو' رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی، به سمت رئیس دانشگاه آزاد واحد شهرستان مرزی بیله سوار انتخاب شده بود و تا به حال با حکم سرپرستی انجام وظیفه می کرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار