استاندار اردبیل گفت: برای جلب رضایت هر چه بیشتر مسفران و ماندگاری آنها در شهر توریستی سرعین باید سرویس‌دهی به گردشگران در این منطقه ساماندهی شود.
کد خبر: ۶۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 15 July 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان سرعین اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز شاهد حضور هر چه بیشتر خیل عظیم گردشگران و مسافران در شهرستان سرعین باشیم که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های لازم انجام شود.

وی شهرستان سرعین را نگین گردشگری استان اردبیل معرفی و بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب مقصد مسافران و گردشگرن ورودی به استان اردبیل حضور در شهرستان سرعین و استفاده از مواهب و ظرفیت‌های این شهرستان بوده باید نهادها و دستگاه‌های مختلف این شهرستان از آمادگی کامل در این زمینه برخوردار باشند تا نارسایی و مشکلی در خدمات‌رسانی به مسافران پیش نیاید.

استاندار اردبیل با تاکید بر مدیریت سفرهای تابستانی در شهرستان سرعن تصریح کرد: با بحث و بررسی اقدامات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در این حوزه باید تلاش کنیم تا گردشگران ورودی به این شهرستان با رضایت در منطقه ساکن شده و ماندگاری آنها در این شهر توریستی افزایش یابد.

خدابخش با بیان اینکه ساماندهی خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران ورودی به شهر سرعین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های منطقه و توان بالای آن در جذب گردشگران باید با سرویس‌دهی منناسب و شایسته زمینه‌های ماندگاری مسافران فراهم شود تا بتوانیم توسعه و رونق این شهرستان را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر بکارگیری پیشنهادها، راهکارها و رهنمودهای لازم ستاد تسهیلات سفر در امر خدمات‌رسانی به مسافران گفت: امیدواریم با این امر شاهد رضایت هر چه بیشتر گردشگران از ماندگاری در شهرستان سرعین بوده و زمینه‌ساز حضور دوباره آنها در این شهرستان شویم.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل با تبریک دستاوردهای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای بیان کرد: این مذاکرت تاثیر و نقش بسزایی در تحکیم و بالا بردن جایگاه کشور در عرصه‌های بین‌المللی و دیگر زمینه‌ها داشته و می‌تواند برای کشور و منطقه دستاوردهای مهمی داشته باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار