یک محقق یزدی موفق به تولید واختراع دارویی شده است که اثرات ضد التهابی وترمیمی فوق العاده ای روی پوست دارد
کد خبر: ۶۲۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 01 July 2018

محقق يزدي گفت: داروی ضد سوختگی رباسین فراورده اي کاملا طبيعي است که براي درمان انواع سوختگي زخم بستر و زخم هاي ديابتي اثر شگفت انگيز دارد.
آقای محمد صادق دهقاني اشکذري افزود: با استفاده از طب سنتي و ترکيبات دارويي موم زنبور عسل عصاره گل هميشه بهار و روغن گل سرخ اين دارو توليد شده است .
وی گفت: رباسين يک داروي ترميم کننده زخم و سوختگي ها است که اثرات ضد التهابي مناسبي بر روي پوست دارد. اختراع وتولید داروی ضد سوختگی در یزد
دهقانی اشکذری افزود: اين دارو گياهي است که عوارض کورتون ها و ديگر داروهاي شيميايي را ندارد.
وی گفت: استفاده از رباسين، پوست به طور طبيعي بازسازي شده و التهاب آن کاهش مي يابد علاوه بر موارد ذکر شده شرايط بهبودي را نيز فراهم مى کند بنابراين، زخم به طور طبيعي ترميم شده و زيبايي پوست بدون باقي ماندن اثر ان برگشت مي نمايد
این محقق یزدی گفت: وجود التهاب در زخم از جمله عواملي است که مي‌تواند ترميم زخم را به تأخير انداخته و کيفيت ترميم را کاهش دهد.
دهقانی اشکذری گفت: استفاده از رباسين موجب مي‌شود که التهاب در زخم کنترل شده و کاهش يابد، اين دارو التهاب را بدون ايجاد عوارض جانبي کنترل مي‌کند و در نتيجه سرعت و کيفيت ترميم زخم را افزايش مي‌دهد.
وی گفت:استفاده از این دارو در سوحتگی کمتر از یک ساعت و در مورد زخم نیز چنانچه بعد از ایجاد زخم از رباسین استفاده گردد در کمتر از ۱ دقیقه خونریزی قطع و درد و سوزش ناشی از زخم نیز در کمتر از ۱۰ دقیقه تمام میشود و همچنین ادامه درمان با رباسین سرعت بهبودی زخم را بطور چشمگیری افزایش داده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار