کد خبر: ۶۲۹۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 12 July 2018
عروس خیانتکار داماد را کشت
 
عروس ١٨ ساله با همدستی پسرعمه‌اش، داماد جوان را در گرگان به قتل رساندند. جسد جوانی ۲۵ ساله بامداد یکشنبه در یکی از روستا‌های شهرستان گرگان کشف شد و قاتلان وی نیز دستگیر شدند. بامداد یکشنبه افرادی به ماموران روشن‌آباد گرگان اطلاع دادند که فردی در روستای تخشی‌محله گرگان به قتل رسیده که بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
ماموران پلیس آگاهی، پاسگاه روشن‌آباد، بازپرس ویژه قتل و عوامل بررسی صحنه قتل پلیس آگاهی در محل وقوع حادثه بلافاصله در محل حاضر شدند و با جسد فردی ٢٥ ساله در آغل گوسفندان روبه‌رو شدند.
 
روی بدن این فرد آثار جراحت در نقاط مختلف با چاقو مشاهده می‌شد و گردن این فرد نیز با یک شیء تیز بریده شده بود. هنگام بررسی صحنه زنی ١٨ ساله اعلام کرد که این فرد شوهر اوست و ماجرا را برای ماموران توضیح داد. این زن گفت: ٢ ساعت قبل از وقوع حادثه، شوهرم گفت که می‌خواهد بر سر زمین کشاورزی برود. پس از آن چراغ‌های حیاط ما خاموش شد و صدایی در حیاط آمد و پس از آن موتوری با سرعت از منزل ما خارج شد. پس از آن زمانی که من به آغل گوسفندان رفتم، متوجه جسد شوهرم شدم.
 
این خانم در تحقیقات انجام شده در پلیس آگاهی مطالبی ضد و نقیض ارایه کرد که ماموران آگاهی متوجه این موضوع شدند. با تحقیقات انجام شده مشخص شد که این خانم با همکاری پسرعمه‌اش که مردی ٢٠ ساله است، شوهرش را در آغل گوسفندان به قتل رسانده است. این خانم نیز به قتل اعتراف کرد. این دو نفر دستگیر شدند و تحقیقات درباره انگیزه این قتل ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار