کد خبر: ۶۲۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 12 July 2018


با حضور وزیر نیرو پست 230 کیلوولت نصیرلوی گرمی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در شهرستان گرمی برگزار شد، این پست با سرمایه‌گذاری 440 میلیارد ريال بعد از گذشت 4 سال به بهره‌برداری رسید که اجرای این پروژه جزو اولویت برنامه‌های برق منطقه‌آی آذربایجان بود.
 
تقویت شبکه انتقال و فوق توزیع شمال اسان اردبیل، کاهش خاموشی‌های منطقه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخگوئی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی در منطقه و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه از اهداف اجرای این پروژه است.

احداث پست 230 کیلوولت نصیرلو از سال 92 در اولویت برنامه‌های شرکت منطقه‌ای آذربایجان قرار گرفته و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی و بخشی از منابع داخلی شرکت اجرایی و عملیاتی شده است.
 
وزیر نیرو که از ابتدای صبح امروز وارد استان اردبیل شده در ابتدای ورود بازدیدی را از شبکه آبیاری و زهکشی خدافرین داشته و بعد از این بازدید هوایی که در محل سیفون دره‌رود انجام شد، اردکانیان پست 230 کیلوولت نصیرلو را افتتاح، سپس برای بازدید از سد عمارت در گرمی و احمدبیگلو در مشگین‌شهر عازم این مناطق شده و بعد از آن از تصفیه خانه فاضلاب نیر بازدید خواهد کرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار