شهردار اردبیل خبر داد
شهردار اردبیل گفت: در حال حاضر پل داروپخش اردبیل بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه‌ریزی انجام شده و تسریع در عملیات اجرایی، این پروژه در آینده نزدیک مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۲۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹ 14 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه عملیات تیرگذاری در آخرین دهانه پل داروپخش در حال اجرا است، اظهار کرد: در حال حاضر پل داروپخش بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه ریزی انجام شده و تسریع در عملیات اجرایی، این پروژه در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تقاطع غیر همسطح داروپخش جزء پروژه‌های اولویت‌داری است که می‌تواند از ترافیک منطقه کاسته و ایمنی میدان وحدت اردبیل را ارتقا دهد.

لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه فاز پایانی پروژه آمفی تئاتر منطقه 5 در حال اجرا است، گفت: عملیات عمرانی در فاز پایانی سالن آمفی تئاتر واقع در داخل پارک بنی هاشم (حدفاصل چهارراه حسینیه تا پل حسن آباد) اجرا می‌شود.

وی با تأکید بر تسریع عملیات اجرائی سالن آمفی تئاتر در این منطقه افزود: اقدامات عمرانی این پروژه توسط معاونت فنی و عمرانی تداوم داشته و در مراحل تکمیلی به منظور بهره‌برداری در آینده‌ای نزدیک قرار دارد.

شهردار اردبیل بیان کرد: این سالن می‌تواند نقش مهمی را در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری ایفا نماید، چرا که این منطقه فاقد چنین سالن‌هایی برای فعالیت‌های فرهنگی است.

لطف‌اللهیان ادامه داد: قطعاً هنرمندان و شهروندان با حضور خود و اجرای برنامه‌های مختلف در این سالن باعث ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این محدوده از شهر خواهند بود.

وی تصریح کرد: پارک بنی‌هاشم بنا به شرایط پیش بینی شده یکی از زیباترین و موثرترین پارک‌های منطقه به لحاظ ایجاد سالن همایش، آمفی تئاتر، چمن مصنوعی، وسایل بازی و ورزشی است و به سرعت عملیات عمرانی این پروژه در حال اجرا خواهد بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار