در حاشیه سفر وزیر کار به اردبیل
گزارش ها حکایت از آن دارد که طی هفته های اخیر حجم سفرهای استانی وزیر کار به مراتب رشد فزاینده ای پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۳۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 15 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، علی ربیعی در شرایطی طی دور روز گذشته برای آنچه که از آن به عنوان بررسی و افتتاح طرح های اشتغالزایی در استان نام برده شد مهمان استان اردبیل بود که طرح استیضاح او با 70 امضا هم اکنون در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در دست اقدام است.

گزارش ها حکایت از آن دارد که در هفته های اخیر حجم سفرهای استانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به مراتب رشد فزاینده ای پیدا کرده است.

هر چند اسامی امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر کار در رسانه ها منتشر نشده است اما گمان می رود با توجه به اظهارات تند و چالش برانگیز هر سه نماینده شهرستان اردبیل در انتقاد از عملکرد علی ربیعی در جریان این سفر، حداقل نام بدری، فیضی و کریمی در فهرست امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر کار و لااقل موافقان این طرح باشد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/4/24/384167_122.jpg

به دلیل عدم دسترسی به دیدگاههای دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جریان سفر علی ربیعی به استان، اظهارات سه نماینده اردبیل مستند این گزارش واقع شد.

http://www.tabnakardebil.ir/files/fa/news/1397/4/24/384169_868.jpg

با این وجود این احتمال هم هست که با توجه به عدم شفافیت در اسامی طراحان استیضاح و امضاکنندگان طرح، سخنان نمایندگان استان در خصوص عملکرد وزیر کار مبادا مصرف استانی داشته و در فرایند زمانی استیضاح، دیدگاه نمایندگان تغییر کند!

ناگفته پیداست که با توجه به اصل اعتماد میان وکیل(نماینده) و موکل(مردم) گمان نمی رود قول و عمل وکیل در حراست از حقوق موکلین در خانه ملت در مغایریت با هم باشد و بی تردید نمایندگان استان در مجلس متصف به این صفت(امانتداری) هستند.

ضمن این که رفتار بخش مهمی از نمایندگان در رابطه با استیضاح و برخی تصمیمات کلان، تابع نظرات فراکسیونی، برخی مصلحت ها و موضوعات دیگری است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
3*0=0
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار