تابناک اردبیل گزارش می دهد
آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل نهم مردادماه با حضور اردبیلی های مقیم پایتخت، اندیشمندان و صاحبنظران در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴ 16 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، محوریت برنامه های امسال آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل در تهران، تقدیر و معرفی حامیان توسعه استان و سرمایه گذاران موفق و خلاق عنوان شده است.

در دیدار هفته گذشته اعضای هیات موسس و کمیته اجرایی "خانه اردبیل" در محل دفتر استاندار اردبیل در وزارت کشور مقرر شد تا به صورت ویژه از محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران که مجموعه تحت مدیریت اش فاینانسور و تامین کننده منابع مالی اجرای پروژه راه آهن میانه- اردبیل شده است، تقدیر بعمل آید.

بر پایه این گزارش در این آئین همانند سنوات پیشین که با حضور مفاخر استان اردبیل، مقیم در نقاط مختلف ایران و منجمله تهران و آحاد اردبیلی های مقیم پایتخت برگزار می شود، برنامه های متنوعی نظیر موسیقی سنتی آذربایجانی تدارک دیده شده است.

سالروز استقرار صفویان به عنوان اولین دولت ملی بعد از اسلام در ایران و تاجگذاری شاه اسماعیل صفوی و رسمیت مذهب تشیع در ایران به عنوان روز ملی اردبیل برگزیده شده و هر ساله آئین بزرگداشت این روز همزمان در اردبیل و تهران برگزار می‌شود.

آیین بزرگداشت روز ملی استان اردبیل روز سه شنبه(نهم مردادماه) ساعت 17:30 در تالار ایوان شمس واقع در بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
درودبرغیرت دکترحسین زاده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
باتشکرازایشان ولی رییس کل بانک مرکزی هنوزاین فایناس راتاییدوابلاغ نکرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار