در آستانه تعطیلات عید سعید فطر مانور آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان در شهرستان سرعین برگزار شد.
کد خبر: ۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ 17 July 2015
 به گزارش ایرنا، مسوول نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سرعین گفت: در این مانور ناوگان خودرویی نیروهای امدادی خدماتی ، انتظامی و نظارتی شرکت کردند.

سید صادق حسینی با اشاره به برگزاری این رزمایش در آستانه عید سعید فطر با محوریت تعطیلات تابستان افزود: این شهرستان با تمام امکانات و تجهیزات آماده استقبال و میزبانی شایسته از گردشگران و میهمانان در ایام عید فطر و تابستان است.

وی همچنین از بازدید مشترک فرمانداری ، شهرداری ، راهنمایی و رانندگی ، برق ، آب و میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری سرعین خبر داد و اظهار کرد: در این بازدید مشترک از وضعیت کمپینگ های گردشگری ، سرویس های بهداشتی ، وضعیت جاده های دسترسی ، مسیرهای خروجی مسافران از میدان قارتال و ارجستان و مسیر سلامت بازدید شد.

او با بیان این که شهرستان سرعین صاحب 28 هتل ، 88 هتل آپارتمان ، 99 میهمان پذیر ، سه کمپینگ اقامتی و دو پانسیون است گفت: این شهرستان با دارا بودن حدود 12 هزار و 400 تخت در کشور رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار