اکبر عبدی در جشن روز اردبیل:
اکبر عبدی گفت: سال 94 کلیدطلایی شهر اردبیل را به من اهداء کردند ولی امروز مثل روحانی کلید را گم کرده ام.!
کد خبر: ۶۳۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 28 July 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر عبدی بازیگر مطرح تئاتر، تلویزیون و سینما جمعه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی اردبیل در محل دریاچه شورابیل اردبیل که به زبان ترکی آذربایجانی برای حضار سخن می گفت، اظهار داشت: من اصالتاً اردبیلی و اهل روستای "آقاباقر" اردبیل هستم، هر چند در تهران زندگی کرده ام اما ریشه من آذربایجان و اردبیل است و به این افتخار می کنم.

در این حین مجری خطاب به اکبری عبدی یادآور شد که مراسم همزمان از شبکه نسیم در حال پخش است که او در جواب و با شوخی گفت: خب! حتماً قرارداد را قطع می کنند؛ باشه اردبیل زمین می خریم سیب زمینی می کاریم!

بر پایه این گزارش اکبر عبدی در معرفی خود به مردم اردبیل با اشاره به این که پدر و مادرش اصلیتی اردبیلی دارند، گفت: چهار برادر به نام های اصغر، علی و ناصر و اکبر و یک خواهر به نام اشرف دارم و یکی از برادرانم نیز شهید شده است.

این بازیگر گفت: دوران کودکی در  محله صدرالاشراف، بین میدان شوش و خراسان در شهر تهران سپری شد تا این‌ که به نازی آباد رفتیم.

اکبر عبدی با اشاره به اینکه گاهی بصورت نامحسوس و چراغ پایین به اردبیل سفر می کند، گفت: سر زدن به خویشاوندان و حاضر شدن بر مزار عموها و دایی ها یکی از برنامه های من در اردبیل است.

وی گفت: با عنایت یکی از انبوه سازان بنام آقای موسوی در اردبیل صاحب یک مسکن شدم و از این به بعد بیشتر در شهرم حاضر خواهم شد.

این بازیگر در ادامه گفت: به خاطر نارسایی کلیه تحت عمل پیوند کلیه قرار گرفته ام و خداوند زندگی دوباره به من بخشیده است تا در خدمت مردم باشم.

وی با بیان اینکه مردم اردبیل برای من سنگ‌تمام گذاشته‌اند، افزود: خاطره‌ای که امروز مردم اردبیل برای من به یادگار گذاشتند، خاطره‌ای فراموش نشدنی است.

عبدی با اشاره به اینکه سال ۹۴ هم در مراسم روز اردبیل شرکت کرده بودم، گفت: در آن زمان کلید طلایی شهر اردبیل را به من اهداء کردند ولی امروز مثل روحانی کلید را گم کرده ام.

وی همچنین در جریان اجرای "استند آپ کمدی" در فواصل این جشن گفت: حدود 7 ماه است که برای شبکه نسیم کار می کنم اما فقط یک ماه حقوق به ما داده ند!

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
یاشاسین اکبرعبدی.هرچنددرتهران بدنیامده ولی اصالت پدریشوحفظ کرده وباافتخارمیگه اردبیلی واقاباقریم.درودبرشرف وغیرتش.البته اقاباقرازمحلات شهراردبیل نیست روستایی درچهارکیلومتری ودرحومه شهراردبیل هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار