در تابستان 94 صورت می گیرد؛
تورهای یک روزه از مبدأ شهرستان سرعین به سایر مناطق گردشگری استان اردبیل برای آشنایی مسافران و گردشگران از جاذبه های گردشگری این استان در تابستان 94 برگزار می شود.
کد خبر: ۶۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 20 July 2015

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، مسئول نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین با بیان این مطلب گفت: طی جلسه ای با مدیر عامل و مدیر فنی دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری میراث سفر مقرر شد این دفتر در مرکز اطلاع رسانی گردشگری واقع در روبه روی هتل لاله سرعین مستقر شده و نسبت به ثبت نام و اجرای تورهای یک روزه به نقاط مختلف گردشگری استان اقدام کند.

سید صادق حسینی اضافه کرد: مدیر عامل جامعه مراکز اقامتی، مسؤلیت هماهنگی با مراکز اقامتی استان جهت همکاری با این دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری را بر عهده گرفت.

وی با بیان اینکه از مسافران و گردشگران تابستانی استان اردبیل به ویژه شهرستان سرعین نظرسنجی به عمل خواهد آمد، افزود: در این راستا طی جلسه ای با دانشجویان گردشگری دانشگاه پیام نور سرعین و دانشگاه محقق اردبیلی فرم نظر سنجی تهیه و تدوین شد.

به گفته این مقام مسئول؛ همچنین در این جلسه مقرر شد سه نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و سه نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور سرعین نسبت به انجام نظرسنجی از مسافران ورودی به استان اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار