سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: به نظر من در دو هفته سپری شده از لیگ یک، نظارت خیلی خوب بوده است و انتظار داریم این نظارت خوب را تا پایان لیگ شاهد باشیم.
کد خبر: ۶۴۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 22 August 2018

اکبر میثاقیان درخصوص تساوی تیمش در هفته دوم لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: بازی خیلی خوبی را برابر مس رفسنجان انجام دادیم. این تیم در لیگ یک سابقه دار است و ما برابر این تیم، خیلی خوب بازی کردیم و باید پیروز هم از زمین خارج می شدیم.

وی بیان کرد: گل اول حریف آفساید بود و در کل به نظرم بازی دارای تشنج و چالش بسیاری برای هر دو تیم و داور داشت. به هر حال موقعیت های گلزنی بیشتری داشتیم ولی در نهایت این بازی سخت با حساب 2 بر 2 به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر گفت: باتوجه به این که کارون اروند خرمشهر تیم جدیدی در لیگ یک است، شش هفته به زمان نیاز داریم تا به هماهنگی لازم برسیم. تیم ما روز به روز در حال بهتر شدن است و مطمئنا به آن شکل واقعی خواهیم رسید.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تیم تازه وارد اروند خرمشهر می تواند خود را به عنوان یک مدعی در این رقابت ها معرفی کند؟ عنوان کرد: بسیار سخت است ولی مجموعه باشگاه و تیم و مردم علاقه مند هستند که خرمشهر نیز در لیگ برتر تیم داشته باشد. تمام تلاش مان را می کنیم که این مهم محقق شود.

میثاقیان در پایان با رضایت از نظارت لازم بر مسابقات لیگ یک در دو هفته سپری شده از رقابت ها، گفت: باید نظارت خوبی بر این لیگ باشد که فدراسیون فوتبال در این راستا بسیار تلاش می کند. به نظر من در این دو هفته نظارت خیلی خوب بوده است و انتظار داریم این نظارت خوب را تا پایان لیگ شاهد باشیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اکبر میثاقیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار