به مناسبت هفته دولت:
همزمان با هفته دولت مجتمع خدماتی رفاهی ولی عصر حد فاصل جاده یزد- بافق با حضور معاون سیاسی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳ 01 September 2018

«علی علیخانی» در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی ولی عصر که با حضور «محمدعلی طالبی» معاون سیاسی،‌امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد،در جمع خبرنگاران، ‌اظهار کرد: این مجتمع خدماتی رفاهی در جاده بافق توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر چهار میلیاردو 350 میلیون تومان ساخته و به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

وی افزود:‌ از میزان کل اعتبار هزینه شده در ساخت این مجتمع خدماتی بین راهی،‌ 350 میلیون تومان توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای ایجاد زیرساخت‌های لازم و مبلغ چهار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: عدم استفاده از تسهیلات بانکی یکی از مهمترین ویژگی‌های مشارکت سرمایه‌گذار در این طرح خدماتی و رفاهی است.

علیخانی در ادامه با بیان این‌که اداره کل راهداری یزد آماده صدور پروانه ساخت برای ایجاد مجتمع‌های رفاهی و خدماتی بین جاده‌ای در استان است، ‌تصریح کرد: این اداره کل تمام قد از مشارکت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اجرای طرح‌های خدماتی استان حمایت می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار