رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در راستای بهره‌مندی مردم از خدمات درمانی ارزان قیمت و رایگان، ۱۸ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در این استان راه‌اندازی و فعال شده است.
کد خبر: ۶۶۱۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 30 September 2018

به گزارش تابناک اردبیل، قدرت اخوان اکبری در بازدید از کلینیک های تخصصی در شهرک های اقماری اردبیل افزود: یکی از اقدامات ارزشمند دولت در توسعه خدمات درمانی، اجرای طرح تحول نظام سلامت در قالب هفت بسته خدمتی بود و در اجرای همین طرح به منظور ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت و رایگان، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ۱۸ کلینیک تخصصی و فوق تخصصی را در جای جای استان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به حضور و استقبال بیماران در این کلینیک ها تصریح کرد: سالانه بالغ بر ۸۵۰ هزار نفر بیمار با کمترین قیمت که مبلغی در حدود پنج هزارتومان می باشد، در این کلنیک ها ویزیت می شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: بطوریکه هم اکنون کلینیک تخصصی درمانی کوثر در اردبیل با دارا بودن پنج متخصص و ۱۲ فوق تخصص به یکی از پر مراجعه ترین کلینیک های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تبدیل شده و سالانه شاهد مراجعه بیش از ۱۳۰ هزار بیمار جهت ویزیت هست.

به گفته وی قیمت ارزان تعرفه دولتی در ویزیت و سایر هزینه های درمانی آن در کلینیک های تخصصی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل موجب شده مراجعان زیادی به لحاظ بضاعت مالی در صدد اخذ نوبت اینترنتی و حضوری باشند.

اخوان اکبری با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برای برای رفاه شهروندان و بیماران مراجعه کننده به کلینیک ها تلاش های گسترده ای داشته است، یادآور شد: توسعه کلینیک ها و نیز توسعه خدمات از اقداماتی است که اجرا و یا در دست اجرا است.

وی در این خصوص به آماده سازی کلینیک بزرگ کارشناسان در سه طبقه و انتقال درمانگاه کوثر به عنوان یکی از کلینیک های پرازدحام به این محل طی دو ماه آینده خبر داد و تاکید کرد که برای ساخت و تجهیز این کلنیک ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده تا خدمات بهتر در فضای فیزیکی مناسب به بیماران ارایه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در عین حال با اشاره به امکانات و تجهیزات ایجاد شده در راستای طرح تحول سلامت در استان از راه اندازی بیمارستان امام رضا (ع) با ۱۰۸ تخت و راه اندازی درمانگاه MS و فلوشیب شبکیه در بیمارستان علوی با هدف توسعه مراکز درمانی در اردبیل خبر داد.

وی افتتاح بخش ام آرآی دوم دانشگاه و داروخانه دانشکده داروسازی، راه اندازی مرکز ناباروی، ایجاد بلوک های زایمان طبیعی با هزینه رایگان، CT اسکن اسپیرال علوی، CT آنژیوگرافی، رادیوتراپی، شیمی درمانی مرکز امام و.... را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه در قالب طرح تحول سلامت و حمایت از اقشار مختلف مردم در بهره مندی از خدمات ارزان‌قیمت درمانی عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار