نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سرعین یک نقطه استثنایی در کشور است که نیازمند طرحی راهبردی برای توسعه هر چه بهتر است.
کد خبر: ۶۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷ 26 July 2015
به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، آیت الله سیدحسن عاملی در نشستی با مسوولان شهر توریستی سرعین افزود: تشکیل اتاق فکر کارآمد با حضور چهرهای سرشناس حوزه های مختلف برای پیشبرد مناسب امور در این شهر ضرورت دارد.

او اظهار کرد: برای گردشگران در این شهر باید زمینه ای فراهم شود تا علاوه بر تنوع بخشی به امکانات شهر افزایش ماندگاری مسافر در این شهر محقق شود.

وی گفت: توسعه کمربند سبلان می تواند توسعه شهرهای حاشیه سبلان را به صورت مکمل عملی کرده و به توسعه کلان استان منجر شود.

آیت الله عاملی در ادامه شهرستان سرعین را به عنوان نگینی درخشان در سطح بین المللی دانست و افزود: مسوولان با تامین زیر ساخت های لازم و جذب سرمایه گذاران و تسریع در عملکردها باید زمینه های رشد و شکوفایی بیشتر منطقه را فراهم کنند.

وی در ادامه از نشست هایی که هفته گذشته با جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در زمینه منطقه ویژه گردشگری شد اشاره و اظهار کرد: ایجاد زیرساخت های لازم در گردشگری مهم بوده و بهره گیری از موهبت های طبیعی الهی ، آبگرم ها و آب و هوای فوق العاده منطقه

رمز موفقیت در پیشرفت سرعین است.

عاطف ناصری ، فرماندار سرعین نیز در این نشست با اشاره به عملکرد اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان سرعین در تعطیلات عید سعید فطر و حضور پرشور گردشگران که رکورد بزرگی برای این شهرستان رقم زد گفت: امسال با همت مضاعف اعضای ستاد تسهیلات سفر توانستیم رضایت بیشتر گردشگران را جلب کنیم.

او افزود: بر اساس آمار حاصله از دستگاه های تردد شمار در تعطیلات عید فطر بیش از 90 هزار خودرو وارد شهرستان سرعین شد.

وی گفت: برای ارائه خدمات به این مسافران و گردشگران تمهیدات لازم اندیشیده شده تا مشکلات و نارسایی ها رفع شود.

ناصری بیان کرد: با ارتقای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران و تامین و تقویت زیرساخت های گردشگری در شهر توریستی سرعین شاهد افزایش و ارتقای رضایتمندی مردم و گردشگران در تعطیلات تابستانی خواهیم بود.

شهر توریستی سرعین با آب و هوای دلپذیر ، ده ها دهنه آبگرم معدنی و پیست اسکی آلوارس یکی از مناطق گردشگرپذیر کشور است که در 27 کیلومتری غرب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار