نماینده شبستر در مجلس:
نماینده مردم شبستر گفت: آقای خدابخش مشمول قانون منع به‌کارگیری از بازنشستگان بوده و تا ۲۶ آبان‌ماه سال‌جاری فرصت دارد که در این پست بماند.
کد خبر: ۶۶۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 14 October 2018

به گزارش تابناک اردبیل، معصومه آقاپورعلیشاهی اظهار کرد: نمایندگان مجلس حق معرفی فرد برای وزارت به رئیس‌جمهور را ندارند و این خود رئیس‌جمهور است که افراد را تعیین کرده و به مجلس معرفی می‌کند.

وی افزود: به عنوان نمایندگان مجلس مطیع قانون بوده و فردی را به رئیس‌جمهور معرفی نکرده‌ایم و شخص ریاست جمهور بر اساس معیارها و شاخص‌ها چهار وزیر را معرفی می‌کند.

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در گفتگو با فارس بیان کرد: اگر رئیس‌جمهور فردی از دیار آذربایجان را به عنوان وزیر به مجلس شورای اسلامی معرفی کند، قطعاً در صحن علنی مجلس از او دفاع خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ماندن و یا نماندن استاندار آذربایجان‌شرقی، توضیح داد: آقای مجید خدابخش مشمول قانون منع به‌کارگیری از بازنشستگان بوده و تا ۲۶ آبان‌ماه سال‌جاری فرصت دارد که در این پست بماند.

آقاپور گفت: استاندار فعلی آذربایجان‌شرقی در وقت مقرر پست خود را ترک خواهد کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، گفته می شود تیم مجید خدابخش از چندی پیش فعالیت نامحسوس خود را در سطح شهرستان اردبیل آغاز کرده است.

به نظر می رسد استاندار سابق اردبیل قصد دارد در انتخابات اسفندماه سال آینده از حوزه انتخابیه اردبیل،نیر،نمین و سرعین نامزد انتخابات مجلس یازدهم شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
این خبرمربوط به اردبیل نیست.
اقای خدابخش ازاردبیل رفته هست ودیگرهیچ مسئولیتی دراین استان ندارد.
اردبیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
برود به سلامت به اردبیل چه ربطی دارد.لطفا تبلیلغات انتخاباتی نکنید با من مشاوره کند میگویم در انتخابات شرکت نکن برادر .شرکت نکن برادر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
رحمانی نماینده اسبق تبریز راهم وزیرصمت میکنندتااذربایجانشرقی راصنعتی ترکند.

نمایندگان اردبیل نبایدبه رحمانی رای اعتمادبدند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
رفتن ایشان حتما برای مردم قهرمان آذربایجان منشا خیر و برکت خواهد شد. کسی که به شهادت بسیاری در استان خودش از معاون خودش می ترسید و بدون اجازه او حتی آب هم نمی خورد برای ابرشهر تبریز و شهرستانهای تابعش چکار میتواند بکند؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار