کد خبر: ۶۷۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 13 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل، باحضور رئیس عالی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، معاونان بنیاد، استاندار کرمانشاه، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و جمعی از مسئولان و هیأت همراه، از2هزار و صدمین واحد بازسازی شده توسط ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل در روستای دارتوت موالی از توابع شهرستان سرپل ذهاب بهره‌برداری شد.
در این مراسم که همزمان با نخستین سالروز زلزله اسف‌بار استان کرمانشاه صورت گرفت، علیرضا تابش ضمن اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکاران در ستادهای معین بازسازی اظهار کرد: در این مدت علاوه بر آواربرداری و اسکان موقت آسیب‌دیدگان، تشکیل و تکمیل پرونده، ارائه نقشه رایگان و تأمین مصالح در اولویت کاری قرار گرفت که از همان بدو حادثه عملیات اجرا و بازسازی با مشارکت اهالی شروع شد و در کمتر از یک سال بالغ بر 18هزار و 500 واحد مسکونی آسیب‌دیده، بازسازی و تحویل اهالی شد.
وی ضمن قدردارنی ازستادهای معین بازسازی که با تلاش شبانه‌روزی خود قبل از فرا رسیدن فصل سرما در سالگرد این حادثه دلخراش، همه واحدهای مورد تعهد خود را انجام داده‌ان، درباره ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: با وجود اینکه این عزیزان از بدو حادثه در آواربرداری حضور یافتند، اما ستادی نداشتند و یک ماه دیرتر از سایر استان‌ها و ستادهای معین کار خود را آغاز کردند که با تلاش‌های بی‌وقفه، زودتر از سایر استان‌ها جمع‌بندی نموده و بیش از90درصد واحدها آماده بهره‌برداری است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز ضمن قدردانی از تلاش همه عزیزانی که شبانه‌روز درمیان خانواده‌های مصیبت‌دیده، بزرگوارانه زحمت کشیدند، از حضور و پیگیری مسئولان کشوری و استاندار تلاشگر استان کرمانشاه که هم در سطح روستاها و هم در شهرهای آسیب‌دیده، مدیریت کردند، به ارائه گزارشی از تعداد 2300واحد در 75روستای مورد تعهد ستاد معین بازسازی استان اردبیل مستقر در سرپل ذهاب پرداخت.
وی گفت: 100 نفر از همکاران ما در ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل کار را آغاز کردند که درسایه عنایت الهی و تلاش شبانه‌روزی توانستیم بیش از2100 واحد را آماده بهره‌برداری کنیم. 

مهندس سبحانی تصریح کرد: در این رابطه ستاد معین بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اقدام به  اجرای تعداد 2300واحد فونداسیون، تعداد 2295 اجرای اسکلت (سیستم سازه‌ای )، دیوار چینی به تعداد 2226 مورد، 2234 مورد اجرای سقف و اتمام تعداد 2100 واحد مسکونی کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل همچنین به اتمام 100درصد از تعداد 672 واحد مسکونی تعمیری در 75 روستا اشاره کرد و گفت: در روستای دارتوت موالی 100درصد واحدهای مسکونی (27 واحد) احداث و تعداد 23 واحد مسکونی نیز تعمیر شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار