نماینده پارساباد مغان در مجلس:
نماینده پارساباد مغان در مجلس گفت: نباید با ابزارهای غیرقانونی و توجیه‌های غلط بیت‌المال را به تاراج برده و مردم را به بدبینی و بی‌اعتمادی سوق داد.
کد خبر: ۶۸۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴ 15 November 2018
به گزارش تابناک اردبیل، شکور پورحسین اظهار کرد: ما بر عملکرد سازمان خصوصی‌سازی در واگذاری کشت و صنعت مغان ایرادات اساسی وارد کرده‌ایم و بر این باوریم که خریدار این مجموعه اهلیت لازم را برای مدیریت کشت و صنعت ندارد.
 
وی با بیان اینکه این واگذاری متوقف شده تا زمینه بررسی دقیق خریداران جدید مورد کنکاش دقیق قرار گیرد، خاطرنشان کرد: آنچه که برای ما در این واگذاری اصل اساسی است واگذاری این بنگاه اقتصادی به قیمت واقعی و به افراد موجه توانمندی است که موجی از امیدواری را در توسعه شمال استان اردبیل رقم بزند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما از طرف مردم بارها از تریبون مجلس نسبت به غیرقانونی بودن این واگذاری و اعتراض‌های مردمی نطق‌هایی را داشته‌ایم و خطاب به مسئولان اعلام کردیم که نباید با ابزارهای غیرقانونی و توجیه‌های غلط بیت‌المال را به تاراج برده و مردم را به بدبینی و بی‌اعتمادی سوق دهند.

پورحسین به ایسنا گفت: ما اجازه نخواهیم داد تا این سرمایه عظیم که در حقیقت بیت‌المال محسوب می‌شود به ثمن ناچیز به افراد غیرموجه واگذار شود چرا که اگر این کار انجام شود حق‌الناس ضایع شده و نارضایتی‌های مردم افزون‌تر خواهد شد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضرورت واگذاری شرکت‌ها و حتی پروژه‌های نیمه تمام عمرانی را به بخش خصوصی و به معنای واقعی یادآور شد و گفت: کشت و صنعت مغان به عنوان یک بنگاه هویتی دارای جایگاه ارزشمند تاریخی در بین اهالی مغان برخوردار است و دولت‌ها هر چند در سال‌های گذشته سعی در واگذاری آن داشتند اما به دلیل بالا بودن قیمت فروش آن چندان استقبالی از خرید آن انجام نشده بود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار