بارش 10 سانتی‌متری برف در آلوارس
ارتفاع برف در منطقه آلوارس سرعین به 10 سانتیمتر رسیده و چهره زمستانی به این منطقه بخشیده است.
کد خبر: ۶۸۰۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 15 November 2018

به گزارش تابناک اردبیل،علی دولتی‌مهر اظهار داشت: به دنبال پیش‌بینی‌های هواشناسی ما شاهد کاهش دما و بارش‌های باران و برف در سطح استان اردبیل بودیم که بارش پراکنده تا فردا در مناطقی از استان تداوم می‌یابد.

وی از بارش برف پاییزی در ارتفاعات و مناطق کوهستانی اردبیل خبر داد و افزود: ارتفاع برف در منطقه آلوارس سرعین به 10 سانتیمتر رسیده و چهره زمستانی به این منطقه بخشیده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به میزان بارش باران در سطح استان بیان کرد: میزان بارش باران در 24 ساعت گذشته مناسب بوده و بیشترین مقدار بارندگی از شهرستان بیله‌سوار و ایستگاه بابک این شهرستان با هشت میلیمتر به ثبت رسیده است.

دولتی‌مهر تصریح کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، تا فردا این سامانه در استان فعال خواهد بود و با تداوم فعالیت سامانه آسمان غالبا ابری بوده و در برخی مناطق بارش بارانبه صورت خفیف و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.  

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های استان آسمانی مه آلود سبب کاهش دید از عصر امروز تا صبح فردا جمعه خواهد شد، گفت: از امروز دمای هوا نسبت به دیروز چند درجه‌ای در طول روز افزایش خواهد داشت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار