رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هم اکنون در همه شهرهای استان دارای بارندگی هستیم و جاده‌ها لغزنده است، گفت: در حال حاضر تمام راه‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد به صورت روان در جریان است و خواهشمندیم رانندگان احتیاط کنند.
کد خبر: ۷۲۰۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 28 February 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی علی سعیدی با اشاره به بارش باران در سطح استان اظهار کرد: در حال حاضر تردد در تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی به صورت روان ادامه دارد.

وی با اشاره به عدم گزارش تصادفات به دلیل لغزنده بودن جاده‌ها در محورهای مواصلاتی استان، افزود: هیچ کدام از راه‌های اصلی و فرعی استان مسدود نیست اما کاهش دید در گردنه‌ها گزارش شده و خوشبختانه با رعایت اصول ایمنی و قوانین از سوی رانندگان تا به این لحظه گزارش تصادفی اعلام نشده است.

رییس پلیس راه آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: طرح زمستانی پلیس راه با هدف کاهش سوانح رانندگی فصل زمستان در جاده‌های آذربایجان‌غربی آغاز شده و تا روزهای پایانی اسفند امسال یک هزار و 100 نفر از کارکنان پلیس برای اجرای طرح زمستانی در استان مشارکت می‌کنند.

وی افزود: 170 تیم کنترل محسوس و 28 تیم کنترل نامحسوس در این مدت فعال هستند و رفت وآمدهای جاده‌ای را کنترل می‌کنند.

سعیدی اظهار کرد: نیروهای پلیس با استقرار در گردنه‌های برف‌گیر و نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای ضمن بررسی حوادث احتمالی، فعالیت‌های پیشگیرانه را نیز در این مناطق مهم و حساس انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود هموطنان هنگام نامساعد بودن شرایط جوی و بارش شدید باران و برف از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اضطرار ضمن توجه قوانین و مقررات نکات ایمنی، تجهیزات کامل زمستانه سفر را همراه داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار