کد خبر: ۷۲۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴ 17 March 2019

علی دولتی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی و اطلاع رسانی‌های قبلی، وزش باد تند تا نسبتا شدید به ویژه در مناطق مرکزی استان طی امروز نیز تداوم خواهد داشت.

وی افزود: همچنین امروز سامانه ناپایدار جوی وارد استان خواهد شد که با نفوذ این سامانه آسمان تمام مناطق استان ابری شده و تا روز چهارشنبه هفته جاری به صورت متناوب موجب بارش در سطح استان می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: بارش برای مناطق شمالی استان به صورت باران و در مناطق مرکزی و جنوبی از روز دوشنبه به صورت باران و برف خواهد بود.

دولتی‌مهر گفت: مقدار متوسط بارش باران بین 5 تا 15 میلیمتر و مقدار بارش برف تا 15 سانتیمتر و در ارتفاعات و کوه‌ها تا 30 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: از عصر امروز نیز دمای هوا کاهش 8 تا 10 درجه سلسیوسی خواهد داشت و انتظار می‌رود در روز سه‌شنبه آخر سال در مناطق مرکزی و جنوبی بارش برف تا عصر این روز ادامه داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: در جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌های استان بارش برف و باران و تشکیل مه این مناطق را تحت تأثیر قرار خواهد داد و این سامانه روز چهارشنبه از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار