با هدف استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی،ستاد استقبال از بهار ۹۸ شهرداری در محل موزه عمارت شهرداری اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۷۲۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵ 17 March 2019

ستاد استقبال از بهار ۹۸ شهرداری اردبیل افتتاح شد

به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف اللهیان امروز در مراسم گرامیداشت روز شهردار که با حضور مسؤولین و شهرداران اردبیل در عمارت شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته، امسال نیز ستاد استقبال از نوروز با هدف تکریم، پذیرایی و راهنمایی از گردشگران و مسافران نوروزی در اردبیل افتتاح شد.

وی گفت:  توسعه زیرساخت‌های گردشگری اساسا رسالت دستگاه‌های تخصصی است و شهرداری‌ها نیز در کنار این نهادها و همپای آنان برای تقویت این زیرساخت‌ها تلاش می‌کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه هدف از توسعه شهر صرفا توسعه عمرانی نیست افزود: رسالت فرهنگی ماموریت اصلی و ذاتی شهرداری‌ها است و درکنار این امر مهم، تمام تلاش و سعی بر این است تا توسعه عمرانی شهر نیز به طور منظم انجام شود.

لطف اللهیان اظهار کرد: اردبیل بعد از دورانی توسعه یافته است که نقش موثری در توسعه استان انجام شده است و شاهد رشد و شکوفایی در استان هستیم.

وی با بیان اینکه اردبیل متعلق به تمام شهرها است و سهم توسعه استان متاثر از مراکز استان‌ها توسعه همه جانبه را در کلیه شهرها شاهد و ناظر هستیم.
 

شهرداران اردبیل تجلیل شدند

شهردار اردبیل ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار شهید مهدی باکری، با اشاره به اینکه هیچ برنامه‌ای در سایر شهرها به نام روز شهردار اجرا نمی‌شود، بیان کرد: نتوانستیم ماموریت و اقدامات را به نحو شایسته و موثر انجام دهیم.

لطف اللهیان با بیان اینکه استان اردبیل پیشتاز در مراسم گرامیداشت روز شهردار است، یادآور شد: کارهای ارزشمندی در این استان انجام می‌شود به طوری که اگر یک روز شهرداری پای کار نباشند می‌توانیم خدمات ارزشمند شهرداری را لمس کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش بر توسعه فرهنگی و اجتماعی هستیم و ماموریت جدی و اساسی به سمت توسعه فرهنگی و اجتماعی است تا بتوانیم ابتدا با انسان‌های توسعه یافته شاهد شهر توسعه یافته باشیم .

شهردار اردبیل توسعه منابع انسانی را جزو اولویت اساسی شهرداری دانست و گفت: تمام تلاش شهرداری بر این است تا اقدامات و کیفیت زندگی مردم ارتقا یافته تا بتوانیم خدمات شایسته و بهتری را برای هموطنان ارائه کنیم.

لطف اللهیان همچنین با اشاره به اینکه شهرداری نهاد عمومی است و متعلق به مردم است، تصریح کرد: اهتمام و تلاش شهرداری برای رفاه و آسایش و توسعه پایدار و منطقی شهر است تا با اقدامات انجام شده بتوانیم به صورت آبرومند از شهروندان و میهمانان نوروزی استقبال کنیم.

وی گفت: امیدواریم شهرداران اردبیل در راستای ترفیع جایگاه شهرداری‌ها و تثبیت این نهادها اهتمام ویژه داشته تا این تلاش‌ها منجر به توسعه استان و رفاه شهروندان و هم استانی‌ها شود.

شهردار اردبیل ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های همه جانبه استاندار اردبیل، معاون عمرانی، مدیرکل امورشوراها وشهرداری‌ها و معاون دفتر فنی گفت: شتاب و توسعه‌ای که در استان شاهدیم نتیجه تلاش همه جانبه این بزرگواران بوده است و امیدواریم مسؤولان حمایت و پشتیبانی خود را از شهرداری‌ها دریغ نکنند تا کیفیت زندگی شهروندان افزایش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار