شهردار اردبیل از طرح ایده ساخت استودیوی تلویزیونی و انجام رایزنی‌های نهایی برای راه اندازی آن در منطقه نمونه گردشگری «شورابیل» خبر داد.
کد خبر: ۷۸۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 11 October 2019
راه‌اندازی استودیوی مجهز رسانه‌ای در شورابیل
 
به گزارش تابناک اردبیل، حمید لطف‌اللهیان در بازدید از طرح‌های عمرانی مجموعه توریستی، گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل عنوان کرد: استودیوی رسانه‌ای اردبیل با هدف اجرای برنامه‌های تلویزیونی و با مشارکت صدا و سیما در منطقه گردشگری شورابیل پیشنهاد شده و به زودی عملیات عمرانی آن اجرایی خواهد شد.
 
وی با ارائه گزارشی از زیرساخت‌ها و پروژه‌های در دست احداث مجموعه شورابیل، افزود: ارائه ایده ساخت استودیوی تلویزیونی در مجموعه شورابیل با استقبال مسئولان رسانه‌ای صدا و سیما مواجه شده و به دنبال آن با بازدید میدانی از نقاط مختلف مجموعه شورابیل، محل‌های احتمالی تعبیه این استودیو مورد ارزیابی قرار گرفت و در پایان مقرر گردید که با بررسی کارشناسی این امر در آینده نزدیک به سرانجام برسد.
 
شهردار اردبیل یادآور شد: در صورت عملی شدن ساخت استودیوی تلویزیونی در شورابیل می‌توان با پخش برنامه‌های زنده علاوه بر بالابردن مشارکت مردم برای حضور در برنامه‌های متنوع فرهنگی صدا و سیما، به افزایش نشاط اجتماعی نیز کمک کرد.
 
وی در ادامه از اتمام عملیات عمرانی در سه خیابان جدیدالاحداث شورابیل نیز خبر داد و گفت: با بهره برداری از این خیابان‌ها ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و زمینه حضور سرمایه گذاران در شهر به شکل مطلوبی فراهم خواهد شد.
 
لطف‌اللهیان با بیان اینکه احداث خیابان‌های جدید الاحداث از بار ترافیکی شهر در منطقه دو شهرداری خواهد کاست، تأکید کرد: شورابیل به عنوان یکی از مناطق خاص گردشگرخیز برای توسعه صنعت گردشگری استان نقش محوری را ایفا می‌کند.
 
انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار