زنجانی رفت، امامی یگانه آمد
جواد زنجانی گفت: در اولین روز معارفه استاندار اردبیل گفتم که میخواهم از فرمانداری خارج شوم و آقای امامی یگانه جایگزین من شود ولی آقای بهنامجو قبول نکردند و بعد از دوسال این اتفاق افتاد.
کد خبر: ۷۸۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 17 October 2019

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو در مراسم تودیع و معارفه فرماندار اردبیل گفت: یکی از انتظارات اساسی از فرماندار جدید این است که حمایت‌های همه‌جانبه از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را داشته باشد و تعامل همه‌جانبه‌ای با سرمایه‌گذاران انجام دهد چرا که راهکار اصلی توسعه استان حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

استاندار اردبیل خواستار ساماندهی بازار اردبیل شد و اظهار کرد: باید تمهیدات لازم اتخاذ شود تا این بازار بتواند در رونق گردشگری و توسعه استان مثمر ثمر باشد.

در این باره بخوانید

دلیل «اضطراری» تغییر فرماندار اردبیل چیست
فرماندار اردبیل تغییر کرد
تغییر استانداران و فرمانداران متوقف شد

بهنام‌جو انتقال پادگان اردبیل و انتخاب جایگزین مناسب برای این پادگان را مهم دانست و گفت: این موضوع نیز باید در ماه‌های آینده به تمام برسد و فرماندار اردبیل با جدیت باید پیگیری این مهم باشد.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای تسهیل روند ازدواج را نیز مهم دانست و بیان کرد: آموزش ها و مشاوره‌های لازم باید در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

زنجانی:2 سال پیش درخواست تودیع کردم

جواد زنجانی در آیین تودیع و معارفه خود گفت: در اولین روز معارفه مهندس بهنام جو بعنوان استاندار اردبیل  گفتم من می خواهم از فرمانداری خارج شوم و آقای امامی یگانه جایگزین من شود ولی قبول نکردند و بعد از دوسال این اتفاق افتاد.

فرماندار سابق اردبیل با اشاره به اینکه اتمام مسئولیت من به معنای برداشتن بار سنگینی از دوش بنده است، ادامه داد: راحت شدم ولی خدمت ادامه دارد و در سنگری دیگر فعالیت خواهم کرد.

امامی یگانه: برای گرفتن پست با کسی رایزنی نکردم

مسعود امامی یگانه سرپرست فرمانداری اردبیل با اشاره به اینکه خودم را مدیون خون شهدا می دانم، گفت: در طول ۱۹ سالی که در مجموعه وزارت کشور بوده‌ام برای اخذ هیچ مقامی با هیچ کسی رایزنی نکردم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اردبیل گفت: برای انتخابات مسئولیت ما تلاش برای حضور حداکثری مردم است و از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهم کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار