عضو هیئت رئیسه اتاق ایران گفت: با حضور هیئت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری خارجی در کشور، بستری برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی برای مشارکت در طرح‌های مختلف اقتصادی اردبیل فراهم شده است.
کد خبر: ۷۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶ 19 August 2015

حسین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: اصل موضوع سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران مدنظر و مورد هدف جدی است و در این زمینه تمام تلاش و جدیت واقعی بر این است تا در سطح استان سرمایه‌گذاری به بهترین شکل فراهم آید.

وی با بیان اینکه در قالب کمیته‌های مختلف و با حمایت استاندار اردبیل و دولت اعتدال سعی بر تحرک اقتصادی بیشتر در استان و فعال کردن پروژه‌های سرمایه‌گذاری است، گفت: با حضور هیئت‌های خارجی در کشورمان در حوزه تحرک‌بخشی به مبانی اقتصادی و تجاری سعی جدی بر این است تا بتوان بیش از هر زمان دیگر شاهد حضور و مشارکت هیئت‌های اقتصادی داخلی و خارجی در اردبیل برای مشارکت بیشتر و اجرای طرح‌های صنعتی باشیم.

عضو هیئت رئیسه اتاق ایران یادآور شد: با توافق هسته‌ای اخیر و باز شدن دروازه‌های کشورمان به روی سرمایه‌گذاران خارجی با تلاش همه‌جانبه‌ای که مسئولان استان به ویژه شخص استاندار انجام می‌دهند همت واقعی بر حل مشکلات و موانع پیش‌رو در این زمینه است که به یقین نتایجی مثبت و سازنده در سایه این امر در سطح استان شاهد خواهیم بود.

پیرموذن تصریح کرد: در نشست‌ها و جلساتی که با مسئولان قضایی استان داشته‌ایم همه تلاش‌ها بر ایجاد امنیت پایدار در توسعه سرمایه‌گذاری‌ها است که از رئیس کل دادگستری استان گرفته تا معاونان و دادستان اردبیل همواره بر این اصل تاکید کرده و تلاش جدی بر این است تا موانع پیش‌روی توسعه و رونق اقتصادی برطرف شود و امکان تحرک‌بخشی جدی به وجود آید.

وی یادآور شد: همه باید در مسیری حرکت کنیم تا در ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآمدی نظام اقتصادی کشورمان از سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی در این استان حمایت کنیم که قطعا همراهی مسئولان دستگاه‌های مختلف در این زمینه راهگشا خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار