کد خبر: ۹۰۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ 06 October 2020

دکتر نورالدین قدیمی عضو استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان اردبیل در رشته مهندسی برق و قدرت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

 رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل روز سه‌شنبه گفت: بر اساس داده‌های منتشر شده از سوی موسسه Clarivate Web of sceinece دکتر  قدیمی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان جهان قرار گرفت.

وی بیان کرد: شاخص‌های نسبت تعداد کل استنادات به مقالات استناد کننده، تعداد متوسط خود استنادی به ازای هر مقاله و تخصص گرایی در ۱۰ سال اخیر از جمله مواردی است که در این امر دخیل می‌باشد.

به گفته وی،  دکتر قدیمی تا کنون بیش از ۱۶۰ مقاله تخصصی منتشر کرده و دارای ۶ ثبت اختراع ، دو مدال جهانی و ۲۰ مقاله با میزان ارجاع‌دهی بسیار بالا می باشد و در سال گذشته به عنوان دانشجوی برتر پژوهشی واحد اردبیل نیز اتخاب شده بود.

به گزارش ایرنا ، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل  هم در پیامی  این موفقیت را تبریک گفته و بیان کرد: بسی جای فخر و مباهات است که نهضت جهش و رونق تولید علم در استان اردبیل با شور و شتاب زایدالوصف ادامه دارد و هرروز شاهد توسعه و تعمیق  دامنه ی تحول و پیشرفت در مراکز علمی و تحقیقاتی استان هستیم.

وی اظهار داشت : با این جنبش علمی همه جانبه آینده مستحکم و قدرتمندی پیش رو داریم و با گذر از ناملایمات دشمن ساخته تجدید حیات تمدن نوین اسلامی ایرانی  زیاد دور از دسترس نخواهد بود. 

یکبار دیگر این موفقیت را به جامعه علمی استان و جوانان پرشور و مصمم این خطه تبریک می گویم و برای سربلندی همه تلاشگران عرصه علم و دانش و تولید دعا می کنم.

دکتر اسحاق رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی  اردبیل نیز  در پیامی  اعلام کرد که  قرار گرفتن دکتر قدیمی در زمره  «یک درصد دانشمندان و نخبگان جهان» در سایه نبوغ و همت والا، مایه سرور و  مباهات هست. جای تحسین غرور انگیز  هست که عضوی از اعضای استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در رشته مهندسی برق این افتخار را از آن خود کرده است.

چندی پیش نیز دکتر مهدی شاهدی اصل عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

در حال حاضر سه  نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار دارند که مرجعیت علمی مبنای گزینش آنها در پایگاه طلایه‌داران علم است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار