سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز از بهره برداری چهار طرح بهداشتی در این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 02 February 2021

دکتر «علیرضا پورمازار» در این باره گفت: هم زمان با ایام الله دهه فجر، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تنگ چنار، خانه بهداشت خورمیز سفلی، خانه بهداشت خورمیز علیا وخانه بهداشت میرک آباد در شهرستان مهریز به بهره برداری می‌رسد.

وی به راه اندازی خانه بهداشت روستاهای خورمیز سفلی و خورمیز علیا و میرک آباد اشاره کرد و گفت: این خانه بهداشت در یک طبقه و در زیربنای ۱۰۰ متر مربع در اختیار روستاییان عزیز قرار می‌گیرد که برای راه اندازی آن نیز اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان توسط اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هزینه شده است.

سرپرست شبکه بهداشت مهریز در ادامه از راه اندازی مرکز جامه سلامت تنگ چنار خبر داد و افزود: مرکز جامع سلامت تنگ چنار به همّت خیّر محترم «محمّدحسین دهقان چناری» در زمینی به مساخت ۳۲۰۰ متر مربع و در زیربنای ۵۵۰ متر مربع ساخته شده است.

وی تصریح کرد: این مرکز یکی از کامل‌ترین مرکز جامع سلامت روستایی به شمار می‌رود که شامل بخش‌های مختلف اتاق مامایی، اتاق پزشک و سرپرست مرکز، اتاق تزریقات و پانسمان، اتاق بستری زنان و مردان و اتاق کارشناس سلامت روان است.

 پورمازار تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز این مجموعه بیش از ۲.۵ میلیارد تومان هزینه شده که ۱.۵ میلیارد تومان آن توسط خیر تنگ چناری هزینه شده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار