معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متقاضیان دریافت واکسن کرونا از مراجعه به مراکز واکسیناسیون بدون اطلاع قبلی خودداری کنند.
کد خبر: ۹۷۴۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳ 28 June 2021

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: متقاضیان دریافت واکسن کرونا از مراجعه به مراکز واکسیناسیون بدون اطلاع قبلی خودداری کنند.

دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: محموله جدید واکسن در راه است و به محض دریافت آن، از طریق ارسال پیامک به افراد واجد شرایط نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها دوز دوم واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال که نوبت آنها فرارسیده در حال انجام است‌ افزود: مردم مطمئن باشند سهمیه دوز دوم واکسن آن‌ها محفوظ است و چند روز تاخیر، هیچ خللی در سلامت و ایمنی آنها ایجاد نمی کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوشبختانه وضعیت بیماری در خوزستان نسبت به بسیاری از نقاط کشور با ثبات‌تر است که این موضوع به میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی بستگی دارد.

وی افزود: با احتساب شهرستان تازه تاسیس کرخه، در حال حاضر ۱۳ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۵ شهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

علوی با اشاره به باورهای غلط در مورد واکسیناسیون، کرونا و راه‌های انتقال آن و روش‌های پیشگیری گفت: در روزهای اخیر شاهد استفاده نادرست از فضای مجازی و انتشار مطالب غیرعلمی ضد ماسک هستیم که بسیار نگران کننده است.

تاکنون ۲۱۵ هزار خوزستانی تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار