معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هر فرد و دستگاهی که مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا را رعایت نکند باید توسط فرمانداران به دستگاه قضایی معرفی شود.
کد خبر: ۹۷۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷ 10 July 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی افزود: سلامت مردم شوخی‌بردار نیست و انتظار می‌رود که همه در راستای اجرای مصوبات بکوشند.
وی یادآورشد: پیشنهاد تعطیلی شهربازی اراک پس از بررسی باید در ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان طرح شده و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: اجرای برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری اراک بدون مجوز فرمانداری خلاف است و باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و تعطیل شود.
اکرمی اظهار داشت: نظارت بر فعالیت تالارها از وظایف سازمان صمت و اتاق اصناف است و باید روزانه گزارشی در این خصوص توسط این نهادها از فعالیت تمام تالارها و بر اساس مستندات به دبیرخانه ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان مرکزی ارایه شود.
وی گفت: آموزش و پروش در برگزاری برخی امور از جمله اجرای سنجش دانش‌آموزان بدو ورود نباید مانند سال‌های عادی عمل‌ کند و می‌طلبد که این مهم بر اساس رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: فرآیند برگزاری سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان باید از صفر تا ۱۰۰ به گونه‌ای باشد که رعایت کامل پروتکل‌ها در اجرای این طرح صورت گیرد.
اکرمی اظهار داشت: به هیچ عنوان دنبال تعطیلی مراکز نیستیم، اما تا زمانیکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام نشود پیک‌ها یکی پس از دیگری اضافه می‌شود.
وی تاکید کرد: تنها راه برون رفت از پیک‌های کرونایی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی هم در این نشست گفت: فهرستی از مصوبات ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان مرکزی در خصوص اصناف تهیه شده که تمام مصوبات اجرایی شده است.
سعید فرخی افزود: مصوبه پرداخت تسهیلات به اصناف خیلی موفقیت‌آمیز نبوده و تاکنون حدود ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخته شده است.
وی ادامه داد: انتظار در عملکرد پرداخت تسهیلات آسیب‌دیده از کرونا به اصناف بیش از این است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: تاکنون ۱۲ هزار و ۳۳۴ نفر از مزایای صندوق بیمه بیکاری بهره‌مند شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار