آغاز آموزش حضوری مقطع دکترا در دانشگاه صنعتی اصفهان

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از آغاز آموزش حضوری برای دانشجویان مقطع دکترا در این دانشگاه از امروز شنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ 20 November 2021

رضا تیکنی افزود: آموزش حضوری دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی اصفهان برای کلاس‌هایی که خاص مقطع دکتراست از امروز از سر گرفته شد.

وی تصریح کرد: این کلاس‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور دانشجویان واجد شرایطی که ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، برگزار می‌شود.

تیکنی با بیان‌اینکه سایر کلاس‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی تا پایان نیم‌ سال جاری بصورت مجازی برگزار می‌شود، اظهار داشت: با توجه به مُصوبات موجود، آزمون‌های پایانی نیم‌ سال جاری مقاطع تحصیلات تکمیلی بصورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای از سرگیری آموزش حضوری در این دانشگاه و اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی واجد شرایط در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: اسکان در خوابگاه‌ها و حضور در کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها با ارائه کارت واکسیناسیون و در صورت دریافت ۲ دُز واکسن کرونا و رعایت دستورهای بهداشتی انجام می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله شرایط اسکان دانشجویان دکترا در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی را برگزاری کلاس‌های حضوری مقطع دکترا، آزمون‌های جامع و ضرورت حضور در دانشگاه برای انجام امور مرتبط با رساله دانست و اضافه کرد: دانشجویان کارشناسی ارشد نیز در صورت داشتن پایان‌نامه عملی و آزمایشگاهی می‌توانند برای اسکان در خوابگاه‌ها درخواست دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار