شب های فارس سرد می شود

برای امروز در فارس نواحی شمالی و برخی نقاط مرکز بارش باران و در شمال شرق وزش باد گاهی شدید پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ 21 December 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: کارشناس هواشناسی فارس گفت: آسمان امروز سه شنبه ۳۰ آذرماه نیمه ابری تا ابری، در نواحی شمالی و برخی نقاط مرکز بارش باران و در شمال شرق وزش باد گاهی شدید پیش بینی شده است و شامگاه سه شنبه هم کاهش دما داریم.
علیمردانی:فردا چهارشنبه اول دی ماه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، در نواحی شرقی وزش باد و همراه با کاهش دمای شبانه است.
وی ادامه داد: پس از عبور سامانه کنونی، تا پایان هفته بارندگی در استان پیش بینی نمی‌شود و دمای شبانه هوا هم همراه با کاهش خواهد بود.
کارشناس هواشناسی فارس اظهار داشت: منطقه ایزدخواست آباده با سه درجه بالای صفر سردترین نقطه استان بود و شهرستان‌های مُهر و لامرد هم با ۲۶ درجه بالای صفرگرمترین مناطق استان فارس گزارش شده است.
همچنین دمای هوای مرکز استان دربامداد امروزسه شنبه به ۱۰ در جه بالای صفر رسید و حدکثر دمای شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ درجه بالای صفررسید.

علیمرمردانی گفت:بررسی ۹ ساعت گذشته در ۱۸ ایستگاه هواشناسی فارس نشانگر ۸۸ میلیمتر باران است که شهرستان سپیدان با حدود ۲۸ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در استان داشته است.

وی بیان داشت: پس از شهرستان سپیدان که بیشترین میزان بارندگی داشت، نورآباد ممسنی و بوانات هم با ۹ میلیمتر در ردیف بعدی قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: ۳۳ ایستگاه هواشنایی در استان فارس فعال است که طی ۹ ساعت گذشته شهرستان فیروزآباد، زرقان، خفر و استهبان با یک میلیمتر کمترین بارش‌ها داشته اند.

کاهش دمای شبانه در فارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار