وزیر علوم پروژه طرح فاضلاب کازرون را افتتاح کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری که به عنوان نماینده دولت در برنامه‌های هفته دولت به استان فارس سفر کرده است؛ پروژه بزرگ زیست محیطی، طرح فاضلاب شهر کازرون به ارزش ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 27 August 2022

تابناک فارس به نقل از  اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت با حضور وزیر علوم و مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه بزرگ زیست محیطی، طرح فاضلاب شهر کازرون به ارزش ۳ هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل، در آیین افتتاح این پروژه گفت: فارس، استان شهادت، شعر و شعور است و به واسطه فرهیختگی حاکم در مدیریت استان شاهد اتفاقات خوبی خواهد بود.

وی ادامه داد: این پروژه نشان می‌دهد هرجایی که به دنبال علم رفتیم و با عقل اجین شد، منبع خیر و برکات خواهد بود و امروز همین آبی که هرز می رفته برای تولید، فضای سبز و.. قابل استفاده است.

وزیر علوم تصریح کرد: ارتباط دانشگاه و جامعه باید قوی‌تر باشد و هرکجا به علوم، فناوری و نوآوری اعتماد کنیم ضرر نمی‌کنیم و تصمیمات از بهترین‌ها خواهد بود.

وی یادآور شد: هرکجا که پیشرفتی هست نشان از علوم، نوآوری و پژوهش است همانگونه که با علم، بیماری کرونا را شکست دادیم بنا بر این بهترین نوع سرمایه گذاری نیز سرمایه گذاری در علم و فناوری است.

دکتر محمدعلی زلفی گل پس از این مراسم در افتتاح مدرسه خیر ساز حضرت فاطمه زهرا (س) حضور خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار