۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی مددجو چشم انتظار خیرین

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج از برگزاری جشن عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی جدید برای کمک به ۲ هزار و ۷۰۰ دانش آموز و دانشجوی این اداره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ 08 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مصیب حیدری گفت : براساس تکلیف هر ساله، کمیته امداد در آستانه آغاز سال تحصیلی با هدف کمک به دانش آموزان مددجو و بی بضاعت ، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت آموزش و پرروش ، صدا و سیما ، بسیج و همراهی مردم نوعدوست برگزار می‌کند.
وی افزود: همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها با عنوان"پویش مشق همدل" در آستانه سال تحصیلی جدید از ۲۲ شهریور ماه با دایر شدن پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهر‌ها به مدت یک هفته و همچنین در مصلا‌های نمازجمعه برای کمک به تحصیل دانش آموزان یتیم و نیازمند برگزار می‌شود.
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج با بیان اینکه مراسم جشن عاطفه‌ها هفتم مهرماه در مدارس استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری و مدارس استان کمک‌های جمع آوری شده بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند تحت حمایت و دانش آموزان نیازمند شناسایی شده توسط مدارس توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: مردم علاوه بر اهداء کمک‌های نقدی و غیر نقدی به‌صورت حضوری در پایگاه‌های این نهاد و مدارس، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره‌حساب ۰۱۱۲۵۹۹۳۳۶۰۰۱و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ و سامانه پیامکی #۳*۵*۰۷۴۱*۸۸۷۷* برای کمک‌رسانی به نیازمندان این نهاد اهداء کنند.
در حال حاضر بیش از ۴۷۳۰ خانوار با جمعیتی بالغ‌بر ۱۳ هزار نفر، تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار