دشمن به‌دنبال کم‌رنگ کردن حماسه 9 دی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دشمن به‌دنبال کم‌رنگ کردن ارزش حماسه 9 دی است.
کد خبر: ۱۵۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷ 30 December 2015
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: دشمن به‌دنبال کم‌رنگ کردن ارزش حماسه 9 دی است.

پیمان خزلی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، درباره حماسه 9 دی، اظهارکرد: هدف دشمن از جنگ نرم، بی‌تفاوتی و کم‌رنگ کردن ارزش‌هایی همچون 9 دی است.

وی ضمن گرامیداشت ششمین سالگرد حماسه 9 دی،‌ با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: فتنه ۸۸ توطئه‌ای بود که دشمنان از ۲۰ سال پیش برای نظام طراحی کرده بودند و هدف آنها اصل ولایت فقیه بود و نه انتخابات که متأسفانه بعضی خواص داخلی هم از‌ آن حمایت کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید فراوانی بر بصیرت‌افزایی دارند و تمام فرمایشات ایشان در این خصوص برگرفته از تعالیم الهی و سیره نبوی است و رمز نجات بشر را همین بصیرت‌افزایی مردم عنوان می‌کنند.

خزلی با اشاره به فناوری‌های مدرن از جمله ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و ورود لجام‌گسیخته محصولات فرهنگی و وظایف سنگین مسئولین و نقش آنان در مقابله و جلوگیری از انحراف از آرمان‌ها، اظهارکرد: 9 دی حرکتی خودجوش و برآمده از دین و روح اجتماع بود که دشمن در جنگ نرم به دنبال بی ارزش کردن آن است.

این دانشجوی دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین در جمع دانشجویان سراسر کشور که جوان ایرانی را از بانشاط ترین، فعالترین و سرزنده ترین جوانان دنیا برشمردند، افزود: زنده نگه داشتن این روز بزرگ و تاریخی و روزی که در آن شاهد درخشش حضور جوانان و نوجوانانی بودیم که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان‌ها حضور یافته و صیانت از انقلاب و اسلام را از نسل پیشین تحویل گرفتند، موجب نشر فرهنگ بصیرت افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار