امروز ثمرات درخت انقلاب در دسترس آزادیخواهان جهان قرار دارد

استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب های شکل گرفته در جهان است و امروز ثمرات درخت انقلاب در دسترس آزادیخواهان جهان قرار دارد.
کد خبر: ۱۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴ 06 February 2016
استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران متمایز از دیگر انقلاب های شکل گرفته در جهان است و امروز ثمرات درخت انقلاب در دسترس آزادیخواهان جهان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی امروز شنبه و همزمان با دهه فجر در محل میدان صبحگاه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدای خود امروز به درختی تنومند تبدیل شده و ثمرات آن در دسترس تمامی آزادیخواهان جهان قرار دارد.

وی به وجوه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های شکل گرفته در جهان اشاره کرد و افزود: ما در آن زمان و پس از آن طی هشت سال دفاع مقدس شهدای بسیاری در راه عزت و استقلال کشور تقدیم کردیم که باید حافظ خون آنها باشیم.

رازانی خاطر نشان کرد: طی سال های پس از پیروزی انقلاب دشمنان به انواع مختلف سعی در تضعیف و ضربه زدن به انقلاب را داشته و حتی جنگی نابرابر را علیه کشور به راه انداختند، اما رهبری امام (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری تمامی توطئه های آنان را با شکست مواجه کرد.

وی همچنین به آمادگی و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این اقتدار و آمادگی موجب شده که دشمنان ما فکر تجاوز به مرزهای کشور را به خود راه ندهند.

رازانی حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس را وظیفه ای مهم و همگانی دانست و تصریح کرد: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی امروز از کشورهای قدرتمند و تاثیر گذار در منطقه است و امروز همگان به این موضوع اذعان دارند که حل بسیاری مسائل منطقه بدون وجود ایران امکان پذیر نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار