نخستین بوستان خبرنگار در شهر کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: نخستین بوستان خبرنگار به مساحت پنج هزار متر مربع در شهر کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۹۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 06 March 2016
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت: نخستین بوستان خبرنگار به مساحت پنج هزار متر مربع در شهر کرمانشاه افتتاح شد.

مراد شیخ ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: امروز در دومین روز از هفته منابع طبیعی بوستان خبرنگار با همکاری شهرداری و اعضای کمیته نام‌گذاری پارک‌ها در منطقه الهیه این شهر افتتاح شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه بیان کرد: این بوستان به جهت قدردانی از خبرنگارانی که در همه صحنه‌ها  حضور فعال دارند افتتاح و با مشارکت جمعی از خبرنگاران نهال کاری شد.

شیخ ویسی با اشاره به اینکه شانزدهم اسفند ماه با عنوان روز رسانه و فرهنگ‌سازی نام‌گذاری شده است گفت: از پانزدهم تا بیست و یکم اسفند ماه هر روز به عنوان خاصی نام‌گذاری شده و اقداماتی نیز متناسب با همان روز انجام می‌شود.

وی به اقدامات روز سوم هفته منابع طبیعی با عنوان روز قانون اشاره کرد و افزود: فردا مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، بسیج عشایر، بسیج سازندگی، سازمان دانش‌آموزی، هلا‌ل احمر و یگان حفاظت که به نوعی همیار طبیعت هستند برگزار و از قضات نیز تجلیل می‌شود.

شیخ ویسی از غرس 400 نهال در دومین روز از هفته مذکور و در بوستان خبرنگار خبر داد و افزود: دیگر غرس نهال هفته درختکاری مربوط به روز پنجم این هفته و در اردوگاه شهید رجایی با پخش برنامه در سه استان به صورت ویدئو کنفرانس انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار