کرونایی های جهرم 1568 نفر شد

ارجمند از افزایش شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم خبر داد و گفت: تعداد کل بیماران مبتلا شده به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر به یک هزارو ۵۸۶ نفر رسیده است.
کد خبر: ۸۷۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۳ 08 July 2020

تابناک فارس به نقل از  شبستان:«سیدمجید ارجمند» با اشاره به آخرین وضعیت بیماری «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون تعداد یک هزار و 568 نفر به «کرونا» مبتلا شده اند.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: یک هزار و 244 نفر از این مبتلایان از شهرستان جهرم و 133 نفر نیز از اهالی شهرستان خفر هستند.

 

وی تعداد كل مبتلايان در بخش كرديان را ۵۴ نفر و در بخش سيمكان نیز 26 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: تعداد كل مبتلایان غير بومي نیز که به بیمارستان جهرم مراجعه کرده اند ۱۲۹ نفر بوده است.

 

ارجمند تعداد كل نمونه هاي گرفته شده تا امروز را 6 هزار و 391 نفر دانست و گفت: تا کنون یک هزار و 22 بیمار بهبود يافته و از قرنطينه خارج شده است.

 

وی با اشاره به تعداد كل مبتلايان در قرنطينه نیز عنوان کرد: در حال حاضر ۵۶۴ نفر در حال طی کردن مراحل درمان خود هستند.

 

ارجمند در مورد 2 بیمار فوت شده امروز نیز گفت: با بررسي هاي انجام گرفته؛ بيمار 40 ساله كه امروز در بيمارستان پيمانيه فوت شد اهل يكی از شهر هاي مجاور است و در آمار جهرم قرار نمی گيرد.

 

وی در توصیه به شهروندان به لزوم مراقبت از خود در روزهای کرونایی، گفت: افراد بالاي 60 سال، افراد دارای بيماری زمينه ای و زنان باردار از پر خطر ترين گروه ها در مواجهه با كرونا هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار