زیرساخت‌های دولت الکترونیک در پَستو رها شده

در بخشی از متن نامه شورای شهر به استاندار فارس آمده است: جای بسی تأسف است که مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی، همچنان اصرار به استفاده از شیوه‌های سنتی و مرسوم دارند و زیرساخت‌های دولت الکترونیک را در پستویی رها کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 02 November 2020
به گزارش تابناک فارس: در ادامه ذکر شد: در چنین شرایطی که هر روز آمار نگران کننده منتشر می‌شود، اعضای شورای شهر شیراز امیدوارند با تدبیر جنابعالی، شبکه بزرگ دولت الکترونیک وارد مدار خدمت رسانی مردم شده و حجم مراجعه شهروندان به اداره‌ها و شهرداری کاهش یابد و ساختار اداری و مدیریتی استان به ویژه اداره‌های مستقر در کلانشهر و شهرداری شیراز، خود را ملزم به استفاده از زیرساخت‌های دولت الکترونیک کنند.
 
از طرفی به اعتقاد اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و بر اساس تجارب چند ماه گذشته، تعطیلی موقت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بدون تعطیلی شبکه اصناف و اداره‌ها و بدون توجه به کنترل ورودی و خروجی شهر شیراز، نمی‌تواند برای مقابل با ویروس کووید ۱۹ راهگشا باشد.
 
لذا شایسته است، دستور فرمائید با تصمیمات کلان و جلب همراهی مدیران کل اداره‌ها و صاحبان اصناف در شهر شیراز به مدت یک هفته با تعطیلی کامل، همراه با کنترل ورودی و خروجی شهر و جلوگیری از سفرهای غیرضروری، مانع زیان بیش از پیش در شهر شیراز شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار