فرمانده انتظامی بابلسر از کشف بیش از ۱۷ کیلوگرم موادمخدر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و محله محور در ۷۲ اعت گذشته درسطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳ 13 November 2021

به گزارش تابناک مازندران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در پی اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ، موضوع را با شناسایی سارقان سابقه دار و کنترل مناطق آلوده و جرم خیز در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در اجرای این طرح، موفق به دستگیری 9 نفرسارق سابقه دار، 1 نفر از اراذل و اوباش نوظهور، 47 نفر مجلوب، شدند.

فرمانده انتظامی بابلسر ادامه داد: علاوه بر پاکسازی نقاط آلوده 6 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر دسنگیر و 17کیلو و 500گرم از انواع مواد مخدر کشف شد.

وی از کشف 28 فقره سرقت منزل و مشاعات، ساختمان های نیمه کاره، اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو خبر داد و گفت: تعداد 19 دستگاه خودرو و 4دستگاه موتور سیکلت به دلیل انجام تخلفات مختلف نیز ، در اجرای این طرح توقیف شدند.

سرهنگ زارع ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس و تاکید بر اجرای مستمر اینگونه طرح ها، شهروندان را به افزایش هوشیاری و دقت در حفظ اموال و همچنین نصب وسایل بازدارنده و پیشگیرانه همچون آژیر و دوربین در منازل، اماکن و مغازه ها دعوت کرد

انتهای پیام/

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار