افزایش نرخ کرایه به بهانه آغاز سال؛
در حالی برخی از رانندگان وسائط نقلیه در شهرهای مازندران مبادرت به اخذ کرایه بیشتر از مسافرین می نمایند که تا کنون مرجع رسمی ای این افزایش قیمت را اعلام نکرده است.
کد خبر: ۲۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳ 13 April 2015
علیرغم تاکید مسئولین مبنی بر عدم افزایش کرایه درون شهری مشاهده می شود برخی از رانندگان تاکسی و یا آژانس ها خودسرانه مبالغ بیشتری از مسافرین اخذ می نمایند.

به گزارش تابناک در حالی برخی از رانندگان وسائط نقلیه در شهرهای مازندران مبادرت به اخذ کرایه بیشتر از مسافرین می نمایند که تا کنون مرجع رسمی ای این افزایش قیمت را اعلام نکرده است.

بر پایه این گزارش برخی از راننده های آزانس نیز بدون هیچ بهانه ای کرایه بیشتری از نرخ مصوب سال گذشته از مسافران دریافت می کنند.
یکی از شهروندان بابل به خبرنگار تابناک گفت: برای رفتن به یک مسیر شهری به تاکسی بی سیم زنگ زدم و تقاضای سرویس کردم.پس از رسیدن به مقصد راننده کرایه مسیر را مبلغ بیشتری از قیمت سال قبل اعلام کرد.وقتی به او اعتراض کرده و گفتم نرخ مگر تغییر کرده وی در پاسخ من گفت:خانم سال جدید شده و همه چی گران شده است.

وقتی که اعتراض مجدد من را دید با اکراه پول مرا برگرداند.همچنین بعضی از راننده های تاکسی نیز به بهانه اینکه افزایش نرخ مورد تصویب قرار گرفته و قرار است به زودی اجرایی شود از مردم بیشتر کرایه می گیرند.

کریمی که خود را کارمند یکی از ادارات استان معرفی کرده به خبرنگار تابناک گفت:بالاخره هم مردم و هم راننده های وسائط نقلیه عمومی انگار شرطی شده اند که با آغاز سال جدید نرخ کرایه باید بیشتر شود!اگر مسئولین کرایه را بالا برده اند چقدر خوب است زودتر اعلام کنند و یا اگر هم نرخ ها قرار است بالا نرود به شهروندان اطلاع رسانی کنند.

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان نداشته‌ایم.

حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در ساری، اظهار کرد: درحال حاضر هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان نداشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی در ساری مورد تصویب قرار گرفت، بیان کرد: این موضوع باید از سوی فرمانداری، کمیته انطباق و استانداری مورد تایید قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری افزود: تا هنگامی‌که بحث افزایش نرخ کرایه تاکسی از این مراجع مورد تایید قرار نگیرد افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار