فرمانده یگان حفاظت منابع‌آبزیان شیلات مازندران
فرمانده یگان حفاظت منابع‌ آبزیان شیلات مازندران از کشف 25 هزار رشته دام‌ صیادی غیرمجاز در آب‌های ساحلی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۲۲۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸ 09 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا ندائی اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال 25 هزار و 838 رشته دام‌ صیادی غیرمجاز غضروفی و فلس‌دار در آب‌های ساحلی استان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه وظیفه یگان حفاظت منابع آبزیان استان مبارزه با صید غیر‌مجاز برای حفظ و حراست از منابع‌آبزی دریای خزر به عنوان ثروت ملی است، افزود: نیروهای این یگان در 33 مرحله عملیات مشترک و بازرسی‌های مختلف و گشت‌های دریایی و ساحلی در شرایط زمانی و مکانی متعدد موفق شدند علاوه بر دام‌های مکشوفه، 152 قطعه ماهی استخوانی، 49 هزار و 310 عدد کرف صیادی و 228 عدد لنگر را کشف و ضبط و 79 قطعه ماهی خاویاری نارس را رها‌سازی کنند.

فرمانده یگان حفاظت منابع ‌آبزیان شیلات مازندران ادامه داد: 128 باب کومه صیادی غیرمجاز در این عملیات جمع‌آوری شد که 20 متهم دستگیر و پرونده‌های این متخلفان به مراجع قانونی برای رسیدگی ارجاع داده شد.

ندائی با اشاره به اینکه جلسات مستمر ماهانه با دادستان‌های حوزه استحفاظی ساحلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: مقام قضایی استان بر حمایت همه جانبه مأموران یگان در حفظ و حراست از انفال مردم و برخورد قانونی و بازدارنده با صید غیرمجاز تأکید دارد.

وی از هم‌استانی‌ها خواست هرگونه اطلاعات درباره صید غیرمجاز را به ستاد خبری این یگان با شماره 35289555 بابلسر اطلاع دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار