مدیر شبکه بهداشت و درمان رامسر آخرین وضعیت جسمانی مجروحان حادثه تله کابین حاد این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۹۵۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 18 September 2017
به گزارش تابناک : ابراهیم ناظریاندر بازدید از مجروحان حادثه تله کابین در بیمارستان امام سجاد(ع) رامسر، اظهار کرد:دو نفر از مجروحان حادثه به منظور ادامه درمان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شدندو مابقی مصدومان به صورت سرپایی تحت درمان قرار دارند‌. 
وی از آمادگی همه پرسنل بیمارستان درتمامی بخش ها خبر داد و گفت: از آغاز اعزام مجروحان حادثه به بیمارستان امام سجاد پرسنلبه صورت اورژانسی آنها را تحت درمان قرار دادند. 
*آخرین وضعیت مصدومان از زبان خودشان 
یکی از مجروحان این حادثه نیز اظهار کرد: پس از حرکت تله کابین در ابتدای مسیر به دیوار بتنی کنار درببرخورد کردیم و‌ صندلی های داخل تله کابین شکستند و پس از کمی حرکت به جلو متوقف شد. 
یکی دیگر از مجروحان حادثه نیز گفت: سیم تلهکابین شل و از داخل ریل جدا شد و پس از حرکت به سمت پایین هدایت شد و روی دیوار گیرکرد و پس از تکان خوردن به کف کابین پرتابشدیم‌. 
دو نفر از مجروحانحادثه به منظور مشاوره جراح مغز و اعصاب دکتر شاهرخ یوسف‌زاده به بیمارستان پورسینارشت اعزام و یکی از بیماران برای ویزیت دکتر حق بین حراج مغز و اعصاب به بیمارستانشهید رجایی تنکابن اعزام شدند و‌ یک بیمار دچار شکستگی بینی شد که در بخش بستری بودهو سه بیمار سرپایی مداوا شدند و مشکل خاصی ندارند.






منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار