سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران
سرهنگ ناصر علی صفرپور معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران نیز از بکارگیری ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۹ 30 September 2017

 به گزارش تابناک مازندران ، پلیس راهور مازندران به هیئت‌های عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورا برای روان سازی ترافیک وجلوگیری از تصادفات جاده‌ای توصیه کرد.

بر اساس این گزارش،  سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با شروع عزاداری‌ها و حرکت دسته‌ها و هیات‌های عزادار در روز و شب تاسوعا و عاشورای حسینی محدودیت حرکت وسایل نقلیه در خیابان‌های استان اعمال می‌شود.

وی افزود: از شهروندان خواست برای جلوگیری از ترافیک‌های سنگین در معابر درون شهری برای رفتن به هیئت‌ها و مراسم‌های عزاداری حتی المکان از آوردن خودرو‌های شخصی خودداری و برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ باقری با بیان اینکه پارک دوبل و توقف در مقابل تکایا، مساجد، هیئت‌ها و دیگر اماکن عزاداری در این روز‌های تاسوعا و عاشورا ممنوع است، گفت: از توقف در مقابل این مراکز خودداری کرده و ضمن همکاری با پلیس به تذکرات آن‌ها نیز توجه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران به حرکت دسته‌های عزاداری به هنگام شب اشاره کرد و افزود: مسئولان این هیئت‌ها علائم لازم نظیر شب‌رنگ را به همراه داشته باشند تا از تصادف خودرو سواری با آنان جلوگیری شود.

وی گفت: با اعلام اینکه حرکت موتورسواران در میان دسته‌های عزاداری ممنوع است، از راکبان موتورسیکلت خواست تا قوانین رانندگی را رعایت کرده تا عزاداری بدون حادثه‌ای برای خود و دیگر شهروندان داشته باشند.

سرهنگ ناصر علی صفرپور  معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران نیز از بکارگیری ۱۰۰ درصدی نیرو‌های پلیس در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان خبر داد.

وی افزود:با راه اندازی قرارگاه عملیاتی محرم در مرکز استان و سایر شهرستان‌های تابعه، از همه ظرفیت‌ها برای تأمین نظم و امنیت عزاداران دراین ایام استفاده خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده گروهی به عنوان یاوران محرم برای حفظ نظم و امنیت با پلیس همکاری خواهند داشت.

سرهنگ صفرپور با بیان این که مهمترین اولویت پلیس در ایام محرم تأمین امنیت مردم و منازل شهر است، گفت: در این ایام که مردم برای عزاداری سالار شهیدان تا پاسی از شب در خیابان‌ها حضور دارند، نیروی انتظامی با استفاده از مأموران محسوس و نامحسوس همه نقاط را زیر نظر دارد و با متخلفان برخورد خواهد کرد.

وی با تاکید بر نقش مهم همیاران محرم برای تامین نظم و امنیت این ایام، افزود: وظیفه همیاران محرم تلاش برای برگزاری منظم مراسمات مذهبی، حفظ ارزش‌ها و برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از مزاحمت‌ها و تخلفات اجتماعی است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار