نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه کسانی که فرصت خدمت یافته اند باید نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند، گفت: متولیان امور و مدیران ادارات باید به اقامه نماز در اول وقت توجه ویژه داشته و آن را در اولویت کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۷۵۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ 03 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی امروز در اولین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی بر تکریم ارباب رجوع در ادارات مختلف و توجه بیش از پیش مسئولان ادارات به موضوع کوتاه شدن روند پیگیری نیازهای مختلف مردمی تاکید و اظهار کرد: باید با گشاده رویی و صادقانه با مردم برخورد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین عبادت خدمت به خلق خدا است، افزود: تکریم ارباب رجوع از مباحث بسیار مهمی به شمار می رود و مسوولان ادارات اگر به روایت معصومان در این زمینه توجه داشته باشند به قطع یقین شکل و سیستم اداره ادارت تغییر کرده و شکل خاصی به خود خواهد گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر ضرورت رعایت عفاف و حجاب در نظام و سیستم دولتی، بیان کرد: محیط کار در ادارات و نهادهای جامعه نیز باید محیطی متناسب با فرهنگ حجب و عفاف باشد و مدیران مکلف هستند از معیارهای نظام تبعیت کنند.

وی اظهار کرد: باید مساله حجاب و عفاف در ادارات دولتی و مراکز اشتغال بخش خصوصی رعایت شود و وقتی شخصی وارد اداره می‌شود عفاف و حجاب به طور کامل مشهود باشد اما متاسفانه در برخی ارگان‌ها و ادارات مسئله حجاب رعایت نمی‌شود.

قریشی با تاکید بر اینکه کسانی که فرصت خدمت یافته اند باید نماز اول وقت را در اولویت قرار دهند، بیان کرد: متولیان امور و مدیران ادارات باید به اقامه نماز در اول وقت توجه ویژه داشته و آن را در اولویت کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار