طرح نظارت بر عرضه سوخت ویژه نوروز در منطقه اردبیل آغاز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: طرح نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت استان ویژه نوروز آغاز و تا ۱۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 16 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سید حجت مدنی ۲۶ اسفند در جمع خبرنگاران بیان کرد: این بازدید‌ها و طرح‌های نظارتی در تمام ایام سال در حال اجراست، اما هر سال به‌طور ویژه در ایام تعطیلات سال نو در قالب گل‌گشت نوروزی انجام می‌شود.

مدنی ادامه داد: اطمینان از تأمین به موقع سوخت مورد نیاز شهروندان و مسافران نوروزی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان و کنترل و نظارت بر وضعیت مجاری عرضه سوخت به لحاظ آمادگی‌های فنی، ایمنی، بهداشت محیط و بررسی وضعیت نمازخانه‌‎های بین راهی از اهداف اصلی اجرای طرح نظارت نوروزی می‌باشد.

وی از ذخیره سازی مناسب فرآورده در انبار‌های نفت منطقه خبر داد و افزود: هیچ کمبودی در زمینه عرضه بنزین سفر‌های نوروزی وجود ندارد و ۱۲۶ باب جایگاه عرضه سوخت در سطح استان از آمادگی کامل برای خدمات رسانی مطلوب و شایسته برخوردار است.

مدنی اضافه کرد: به هموطنان توصیه می‌شود حین مراجعه به جایگاه‌ها جهت سوختگیری، کارت شخصی خودرو را به همراه داشته و از پرداخت هر گونه وجه اضافی در صورت دریافت سوخت با کارت آزاد خودداری نمایند.

مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: فروش هر نوع مکمل‌های افزودنی در جایگاه‌های عرضه سوخت مورد تأیید این شرکت نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار