فرمانده انتظامی استان اردبیل از برگزاری یادواره ۱۹۶ شهید فراجا در استان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸ 01 July 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سردار جواد تقوی عصر دوشنبه در استقبال از کاروان خانواده‌های شهدای فراجا در اردبیل گفت: از امروز اردوی فرهنگی خانواده‌های شهدای فراجا از ۱۶ استان کشور در اردبیل آغاز شد تا این خانواده‌ها بتوانند در این اردوی سه روزه حاضر شوند.

وی تصریح کرد: این اردو به مدت سه روز در اردبیل برگزار می‌شود تا یاد و خاطره شهدای فراجا و ایثارگری‌های آن‌ها را گرامی داشته و زمینه بهره‌مندی این خانواده‌ها را از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و هنری فراهم کنیم.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: در این اردو ۵۰ نفر از خانواده‌های شهدای فراجا از ۱۶ استان کشور حاضر شدند تا در کنار حضور در کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی بتوانند در یادواره ۱۹۶ شهید فراجای استان اردبیل نیز حاضر شوند.

تقوی افزود: این یادواره چهارشنبه این هفته در مجتمع لاله سبلان برگزار می‌شود تا ما بتوانیم با دعوت از خانواده‌های شهدای فراجا، یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور همچنان شهدای والامقامی را تقدیم نظام اسلامی و پیشگاه ملت می‌دهد و قطعا این مسیر با عزت و افتخار تمام ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: نیروی انتظامی امروز تأمین‌کننده و تضمین‌کننده امنیت در کشور است و با هرگونه ناامنی در مناطق مرزی و غیرمرزی برخورد کرده و اجازه نمی‌دهد تا عده‌ای بتوانند برای بر هم زدن این امنیت تلاشی کرده و قدمی را بردارند.

تقوی بیان کرد: نیرو‌های فراجا با توانمندی بسیار بالا در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف حاضر شدند تا در کنار تأمین امنیت پایدار برای کشور، زمینه دفاع از حیثیت و ناموس این کشور را در عرصه‌های برون مرزی نیز رقم بزنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل یادآور شد: در استان اردبیل که جزو استان‌های امن کشور محسوب می‌شود، ما با کاهش جرایم و بزه به ویژه جرایم سازمان یافته روبه‌رو هستیم که تلاش شده با استقرار نیرو‌ها و همراهی خود مردم تولید امنیت بیشتر را در این استان شاهد باشیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار