مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در ۳ سال گذشته ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی استان آسفالت شده است و ۵۸۰ کیلومتر راه روستایی جدید نیز در سطح استان احداث شده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱ 02 July 2024

به گزارش تابناک اردبیل، کلیم‌اله وثوقی ۱۲ تیر در نشست خبری عملکرد دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی راه‌وشهرسازی در اردبیل اظهار کرد: وظیفه اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، نگهداری از سرمایه‌های حوزه زیرساخت راه استان است.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار و ۹۲۷ کیلومتر راه در سطح استان اردبیل داریم که ۵ هزار راه روستایی و مابقی راه‌های اصلی، فرعی و بزرگراه است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: برای سال ۱۴۰۳، احداث پروژه‌های راهسازی به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد تومان در استان اردبیل برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: ۱۰۱ هزار میلیارد تومان ارزش راه‌های ارتباطی استان است که اقدامات دولت سیزدهم در بحث روکش آسفالت و آسفالت محور‌های مواصلاتی قابل توجه بوده به طوری که ۴۲۰ کیلومتر از راه‌های روستایی آسفالت شده است.

وثوقی خاطرنشان کرد: این در حالی است که در ۳ سال گذشته، ۵۸۰ کیلومتر راه روستایی جدید نیز در سطح استان احداث شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در ادامه گفت: خرید ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در استان اردبیل با اعتبار ۹۲۷ میلیارد تومان برنامه‌ریزی شده است.

وثوقی بیان کرد: ۲۵ دستگاه از این خودرو‌ها خریداری شده و مابقی نیز در حال انجام است که در طول ۲۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار