اردبیل در لیست پنج استان دارای بیشترین مسافران ورودی قرار دارد

استاندار اردبیل ضمن اشاره به رصد مستمر سفر‌های نوروزی گفت: طبق آمار اعلامی ستاد مرکزی خدمات سفر کشور، استان اردبیل جزو پنج استان اول کشور در تعداد مسافران ورودی به استان است.
کد خبر: ۱۱۶۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳ 23 March 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی ۴ فروردین با شرکت در جلسه وبیناری ستاد مرکزی خدمات سفر کشور که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، گفت: طبق آمار اعلامی در این جلسه اردبیل جزو پنج استان اول کشور در تعداد مسافران ورودی به استان است.

استاندار اردبیل افزود: ستاد خدمات سفر استان اردبیل از دو ماه قبل با حضور ۱۲ دستگاه اصلی اجرایی تشکیل شده و به صورت متمرکز در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مستقر است و به مسائل و مشکلات مسافران نوروزی رسیدگی می‌کنند.

وی بیان کرد: جلسات متعددی از سوی ستاد خدمات سفر استان برگزار شده و مسائل مختلف سفر‌های نوروزی توسط این ستاد به صورت مستمر رصد و پیگیری می‌شود.

عاملی با اشاره به مسائل مهمی که مورد توجه ویژه ستاد خدمات سفر استان اردبیل است، ادامه داد: مسائل مربوط به مدیریت بحران، تأمین اقلام مورد نیاز گردشگران، بحث تصادفات و تأمین امنیت جاده‌ها، موضوع کشیک‌های مراکز مختلف خدماتی که باید فعال باشند و بحث نظارت بر مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی به صورت مستمر پیگیری می‌شود تا گردشگران ورودی به استان در بهترین شرایط از سفر خود به استان اردبیل استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار