زندگی عشایری بخشی از هویت جامعه ما در نقاط مختلف کشور است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ضمن اشاره به انعکاس گسترده دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان در رسانه‌های استانی و ملی گفت: زندگی عشایری بخشی از هویت جامعه ما در نقاط مختلف کشور است.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ 29 April 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حسن محمدی ادیب ۱۰ اردیبهشت گفت: دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در شهر جعفرآباد بیله‌سوار برگزار و با استقبال کم‌نظیر مردمی و انعکاس گسترده رسانه‌ای روبرو شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: پخش زنده جشنواره از شبکه‌های ملی و استانی با همکاری صداوسیمای استان اردبیل یکی از اتفاقات خوبی بود که در انعکاس رسانه‌ای این رویداد افتاد و در دفعات مختلف از شبکه‌های خبر، دو و شبکه استانی سبلان جشنواره کوچ عشایر به صورت زنده روی آنتن رفت که این اقدام صدا و سیما شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد: پخش گزارش‌های خبری در بخش‌های خبری مختلف تلویزیون و رادیو و انعکاس رویداد به شکل‌های مختلف از جمله خبر، گزارش تصویری و گزارش ویدیویی در خبرگزاری‌های رسمی و فضای مجازی فرصتی برای معرفی ارزش‌های زندگی عشایری بود.

محمدی ادیب ادامه داد: زندگی عشایری بخشی از هویت جامعه ما در نقاط مختلف کشور است که پاسداشت ارزش‌های این نوع از زندگی و نمایش آن به عنوان یک ارزش و جاذبه گردشگری از جمله هدف‌های برگزاری جشنواره کوچ عشایر شاهسون مغان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار